Vil du se * H O B B Y R O M M E T * mitt?? -vlog

 

I dag sier eg meg ferdig med Hobbyrommet! Har innsett at eg klarer ikkje å få det strøøøkne rommet som eg først så for meg, eg har rett og slett for mye *ler* Men, alt i alt? Veldig fornøyd og eg kan jo likevel si at ENDELIG har eg det rommet eg drømte om som liten 😀 Her skal eg kose meg og kreere,
Ååå dette vil garantert bli en skikkelig koselig høst! 

Håper snart at det er mulig å samle noen slik at me kan hobbylere, perle, kreere og strikke litt sammen. Jaja har etter beste evne prøvd å filme, men eg blir litt ivrig underveis så overhodet ingen proff film dette. Eg gjør det på denne måte fordi eg vet mange av dere ikkje bruke Snapchat (vibbedille) ENJOY!

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram

14 kommentarer
    1. Kjempefint hobbyrom. Her kommer du til å kose deg masse.
      Har det ikke så ryddig å fint jeg.

    2. Så utrolig fint, rent og pent! Synes filmingen var behagelig, mange flytter kameraet raskt fra en ting til en annen, det opplevde jeg ikke at du gjorde da du viste rundt! Grattis, og nyt alle innfallene av hobbylering 🤗 Ser hvertfall ikke ut som at det er gjort på budsjett, og fint å vise fram noen av tingene dine ❤

    3. Kjempefint 🤩 og myyyyyye ryddigere enn mitt 🤣 der får du nok mange timer med KOS 😍

    4. Så fint hobbyrommet ditt ble. Du har all grunn til å være fornøyd.

    5. Hipp, hipp og gratulerer med et fabelaktig flott hobbyrom🎉👏🏻👏🏻👏🏻.
      Det har vært superspennende å følge med på prosjektet👀.
      Glede meg tell du e i full sving med å skape nye ting der inne🌸.
      Kos deg 😉

    6. Så fint det ble her vil du nok kosa deg masse, glede meg til å følge deg videre🤩. Men nå må du ikke finne så mange flotte mønstre klare ikke å få ferdig ting før det popper opp noe nytt😂

    7. Wow! Så utrolig flott det ble, jeg er søkkimponert som gubben pleier å si 😍Her var det virkelig orden i sysakene , for en jobb du har hatt 👏Men jeg må si at det var så kjekt å høre stemmen din , det er rart hvordan man lager seg inntrykk utifra ordene man leser, jeg følte på en måte at jeg kom litt nærmere når jeg hørte stemmen din også. Hardt arbeid lønner seg som regel alltid, 3 plass på blogglisten og et såååå flott hobbyrom er beviset på at du virkelig har stått på💜Gratulerer så mye kjære deg , håper du får mange fine stunder på ditt nye hobbyrom💖

      1. TUsen Takk skal du <3 Nå håper eg bare at eg klarer å holde på systemet hehe Du vet, når eg setter i gang med et prosjekt, da bobler det litt, men men eg må bare være flink å rydde etter hvert 😀

    8. Endelig var hobbyromnet ferdig.Har vært spennende å følge deg fra start til ferdig rom.Du har fått et utrolig flott hobbyrom du har all grunn til å være stolt av.Er redd for at det blir mange fine innlegg derfra som må prøves ut hjemme.Gleder meg til å følge med på hva du kommer til å lage.Det er bare å lade opp til en høst med masse inspirasjon fra deg,tror jeg. 👏🙃

Siste innlegg