Vinn Boka og Strikk deg en Nydelig kjole!

Reklame | Sponset Bok - Helen Olsen

 

Tenk det du, på selveste bursdagen min ramlet denne Go`biten i postkassa vår! Ååå har over lengre tid beundret Helen sine kjoler, ja for de er virkelig flotte 🙂 Extra kjekt er det jo med en så flink strikkedesigner her i distriktet. Når eg fikk spørsmål om eg ville blogge om kjoleboka var eg ikkje i tvil. Her er det kjoler for en hver smak kan du trygt si, hele 12 stk!! + det er noen barnekjoler og litt annet tilbehør.

Det er lange kjoler, korte kjoler og sånn halvveis kjoler

 

 


Denne kunne eg virkelig tenkt meg, liker den extra godt pga garnet som er brukt!
Det er et tweed garn og det er skikkelig herlig! Hadde, for meg, blitt en perfekt høstkjole 🙂

 

 

 

Kjole i deilig alpakka er jo perfekt til de kaldeste månedene! Og du?? Dette er virkelig ikkje vanskelig kjoler, det eneste du trenger eg jo litt tålmodighet. Det er kjoler på tynne pinner og tykkere pinner! Garantert at det er en kjole eller 5 som også du faller pladask for. Kunne tenkte meg ganske mange av de…Når eg blar i boka er det sånn: “Ååå den var fin, den må eg ha, ja og den, hmm jo eg må ha den og og så vil eg ha den i grått og en i grønt” –
Ja du vet?
Vil ha alle 🙂

Eg ble så glad i boka vettu at eg sendte Helen en melding om eg ikkje kunne få lov å gi bort ei bok og selvfølgelig fikk eg det! Så ja, da har DU en mulighet til å få denne Vakre boka rett hjem i postkassen din! SUPERT, ikkje sant? Det eneste du trenger å gjøre er å kommentere på dette innlegget (IKKJE på Facebook), fortell meg gjerne hva du syns om strikkekjoler til deg selv. Eg ELSKER strikkekjoler og tunika!! Det er digg å bruke, godt, mykt og kosete 🙂 Da sier me det sånn og så trekker eg en heldig vinner på…..

 

SØNDAG 1. september

 

Da har du virkelig mye å kose deg med ut over høsten og vinteren 🙂 Om du har lyst å kjøpe boka, ja for det er en perfekt gave til noen som liker å strikke så finner du den HER INNE. Lykke til 🙂

 

 

 

 

Her er min kos resten av dagen og kwellen, venter tålmodig på nytt garn i posten og da! Men you know; Den som venter på noe godt, ja den venter nå i allefall ikkje forgjeves. Dessuten så gleder eg meg MASSE til lørdag og til “Skal vi danse” så KOSE meg skal eg okke som 🙂

Nå der i mot tenkte eg meg ut på terrassen og skal klippe MYE av på de Georginene for der er det mye vissent og så skal eg vanne godt. Kanskje de spretter litt igjen før det virkelig blir høst?

 

 

KOS DEG OG HA EN DEILIGE KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei fornøyd Vibbedille 🙂

76 kommentarer
    1. Elsker å bruke strikkekjoler hele vinteren. Med en fin strømpebukse så er man pyntet, både til hverdag og fest. 🙂 Denne boken ønsker jeg meg så krysser fingrene for at jeg har flaks denne gangen. 🙂

    2. I utgangspunktet er jeg glad i strikkekjoler. Og mens jeg jobbet, brukte jeg det mye. Problemet mitt at jeg sliter mye med at jeg blir så varm. Og ja, ca 15 år siden jeg var i overgangsalderen. 😱😂Men håper at det blir en bedring etterhvert. Og da blir det absolutt aktuelt med strikkekjole. Har veldig lyst på boka uansett.

      1. Jeg har ingen strikkede kjoler, men har lyst til å strikke meg en, det er så mange som ser fine ut 🙂 Spesielt still light, elsker kjoler med lommer.. Det hadde vært supert å vinne bok 🙂

    3. Den boka så super ut – kjolene ser lekre ut – og det ser ut som at de er for damer som spiser. Jeg går mye med kjole – og har strikket en kjole som jeg har brukt i ti år. På tide med noe nytt!

    4. Tar et “lodd” på denne supre boka. Med mine 182, er strikka kjoler en tålmodighetsprøve, men jeg har faktisk 2 og er klar for flere👍🌞ha ein fine kveld

    5. Ah,elsker kjoler 😊 i alle utgaver🥰 tenk og hatt ei hel bok med kjoleoppskrifter 👗

    6. Strikkjoler er så dejlige at have på, de luner godt om vinteren 😊
      Og hvad er en aften uden et godt strikketøj.

    7. Elsker strikkekjoler, bomull om sommeren og ull om vinteren. Denne boka ser kjempefin ut. Jeg prøver lykken.

    8. Strikkekjoler og tunikaer er topp, min første var Stil Lighten, slet den ut. Så denne boken hadde vært topp 😊

      1. Åh,, strikkekjoler er nydelig. Har ikke strikket til meg selv, kanskje på tide. Har strikket ett par stk til datter min og flere til barnebarn 🌞♥️ Hadde vert kjekt å vinne denne boka 🌞

    9. Jeg elsker strikkekjoler😄De kan brukes til nesten enhver anledning. Spesielt deilig å komme hjem etter en laaang og kjølig arbeidsuke og tulle seg inn i en myk og varm strikkekjole. (Et glass vin i tillegg så er fredagskvelden ganske perfekt)😄

    10. De ser så deilige ut! Har aldri strikka en kjole før, så den hadde vært super for meg. 🌺

      1. Strikkekjoler er deilige.
        Bruker det og tunika kan jo brukes til alle annledninger.
        Så her skulle det vert strikket flere hadde vert en genial bok på veien.
        Våre en kjekk forsinka burstagsgave.

    11. Strikkekjoler er supert, har en ufo som burde snart bli ferdig. Jeg har også sett de nydelige kjolene hun har lagt ut bilder av. Den boken er på ønskelisten min. Ha en strålende fin kveld! 😄

    12. Ååå denne kunne jeg tenkt meg 😊 ser så deilig ut, mykt og godt 😊 Hadde vært topp med den boken, så kanskje jeg hadde prøvd meg på en kjole😁

    13. Begge de vokse jentene mine elsker kjolene jeg har strikket til dem og vil veldig gjerne ha flere 😊. Jeg var tidligere en frysepinn, men har blitt for varm til ullkjole 🙈.

    14. Strikkekjoler er digg … Liker best de enkle og her var det mange av dem. X – strikkepinnene og venter i spenning 🙂

    15. Jeg prøver også lykken. Elsker å strikke ,hadde vært supert med en ny kjole😀

    16. Jeg har ikke brukt strikkakjoler (eller andre strikka plagg for den del) siden jeg fikk bestemme selv hvilke klær jeg skulle bruke. Men min tidligere varme kropp har blitt veldig mye mindre varm, faktisk så lite varmt at jeg vil trenge varme klær i høst og vinter. Bor i ei leilighet som ble bygget på slutten av 50-/ begynnelsen av 60-tallet, og jeg nekter å ruinere meg på oppvarming (strøm). Det er jo så mye annet og mer festlig å bruke penger på! Tålmodighet har jeg i massevis, og å strikke kjole i voksen størrelse vil bli bare kos. Og deilig varmt når kjolen er ferdig 😁 Krysser det jeg har for at jeg blir den heldige vinneren 👍

    17. Har en datter og svigerdatter som elsker å gå i kjole, så da hadde de vært glade hvis jeg kom med strikkete kjoler. Og ikke minst barnebarna på 1 og 5 år 😊

    18. Elsker strikkakjoler, jeg. Har sett et par av kjolene på Ravelry også, og synes de er kjempefine.
      Nå trenger jeg ikke være med i trekninga av boka da, for jeg kommer ikke til å strikke kjoler. Er noen år siden jeg var 110 cm rundt brystet, og jeg orker ikke regne om til større omkrets. Men kjolene er fine de, og jeg håper mange strikker av dem så strikkakjoler kommer til sin rett som det geniale plagget det er!

    19. Ja denne boka kunne virkelig inspirert meg til å strikke min første voksenkjole👍🙂

    20. Å, denne var eg og så etter i bokbutikken forleden. Absolutt en bok eg vil ha i samlingen min.

    21. Liker å bruke strikkekjoler og tunikaer. Ser ut til å være flere fine kjoler i den boka. Ha en fortsatt fin kveld🙂🙂

    22. Strikkekjoler står på “strikke-lista”, og her var det flere fine! Ønsker meg den boka til bursdagen min jeg 🙂
      Ha en flott ukeslutt!
      Hilsen Margaretha i Moss

    23. Selvstrikkete kjoler er herlige å ha på uansett årstid,selv er jeg glad i lin og bomull i slik strikk 😊
      Boka vil nok bli flittig brukt om jeg skulle være så heldig å bli trukket ut 🤞🏻😊

    24. Her må jeg være med, elsker strikka kjoler…håper jeg snart slutter å være så varm at jeg faktisk kan bruke de og! I mellomtida har jeg jo flere frysepinner i familien å strikke til..

    25. Jeg hadde en tunika tidligere som var strikket i alpakka garn. Ønsker gjerne å strikke meg en kjole til å bruke på høsten og vinteren. Denne boka ser ut som den har oppskrifter på kjoler som passer oss som ikke er sylfider også 😊🧶👗

    26. Ser ut som en flott strikkebok. Ønsker meg den. Elsker å strikke til meg selv og til barn og barnebarn.

    27. Jeg har allerede kjøpt en oppskrift av Helen, og har veldig lyst på boka hennes også. 😍

    28. Så flott at det er kommet ei bok med strikkekjoler, så her vil det bli vanskelig å velge bare en å strikke!

    29. Hei🤗
      Sitter på nattevakt med strikketøyet mitt og koser meg. Gløtter innom bloggen din,og fikk se om denne boka. Varme,gode kjoler er herlig, bla på jobb.👍 Liker også å pynte meg med en varm og pen kjole. Håper på hell i trekninga, hvis ikke så er jo denne boka et perfekt julegaveønske 🤗 God helg 😍

      1. Har aldri strikket kjole i voksenstørrelse. Kanskje på tide?
        Mange flotte kjoler i den boken👍🍁

    30. Åh, for en flott bok.
      Jeg har mange strikka kjoler og gleder meg til det blir kaldt nok til å ta de i bruk igjen. Men jeg vil gjerne strikke meg noen nye så den boka hadde vært helt perfekt.

      Klem Tebasile

    31. Har aldri strikket kjole til meg selv. Men etter å ha sett Helens kjoler så bare mååå jeg strikke en. Men som du sier: ‘har lyst på den, og den, og….’ 🙂 Så det hadde vært skikkelig kjekt å ha vunnet boka, slik at man kan bla frem og tilbake til man endelig greier å bestemme seg for hviken man skal sette igang med.

    32. Elsker strikkakjoler. Er en frysapinn så kan ikke ha bedre plagg utover nå. Også veldig glad i at du kan være både veldig pynta og samtidig veldig hverdagslig i strikkakjoler. Ser det er mange ego-prosjekter jeg kunne tatt fatt på i denne boka 😃🧡

    33. Jeg prøver lykken! Min favoritt kjole er “Still light tunic” jeg har strikket den i sort,grå,rød,naturhvit og lilla, nå drømmer jeg om en i orange.

    34. Er veldig glad i strikkekjoler, deilig på høsten, når det er kjølig ute.
      Kunne godt ha tenkt meg en bok med flotte strikkekjoler 🤩

    35. Har ingen strikkekjoler , så denne boken kunne virkelig vært det som skulle til for å begynne å strikke kjole.

    36. Strikkekjoler er helt supert – må bare bruke “riktig” garn sånn at det ikke blir for varmt å ha dem på ❤️

    37. Har ingen strikka kjoler enda. Hadde vært perfekt med boken for å kunne laget min første strikka kjole

    38. Hei. Jeg elsker strikkekjoler, og holder på med en nå. Vil gjerne vinne boka. 🙂

    39. Boka ser super ut. Jeg kunne godt tenkt meg den. Strikker altfor lite til meg selv. Tvi, tvi for at jeg er heldig denne gang.

    40. Jeg elsker strikkekjoler, men har ingen hjemmestrikket. Så da hadde det vært fint å vinne en så fin bok. Venter i spenning. 🙂 Sølvi

    41. Jeg er veldig glad i strikka kjoler.
      Har flere som jeg bruker til de er helt utslitt😊. Ønsker meg veldig den nye kjoleboka🤗🌸.

    42. Ønsker meg ein strikkekjole eg kan føle meg komfortabel i! Denne boka ser ut til å ha mange flotte variantar!

      1. Har strikka fleire kjoler og dei er så gode å bruka 😊 Så eg vil gjerne strikka fleire, slik at eg kan variera vinterantrekket meir… Ullkjole, ulltights og tjukke sokker, vert ikkje bedre enn det ein kald haust eller vinterdag.

    43. Jeg strikket kjoler til meg selv når jeg var yngre, men har ingen strikkakjoler nå. I år skal jeg strikke en kjole i løpet av høsten/tidlig vinter – og boka til Helen ser ut til å være midt i blinken!

    44. Har ingen strikkekjole, men skulle så gjerne hatt en. Deilig og behagelig å ha på seg 🙂

    45. Denne boken vil jeg gjerne ha. Bruker bare kjoler og kunne tenkt meg å prøve å strikke meg kjoler. Finner ikke så mange kjoler så ville gjerne ha tips og oppskrifter til nye kjoler. Håper jeg blir den heldige😊

    46. Jeg har faktisk ikke en eneste kjole eller tunika utenom bunaden min. Men jeg syns det er utrolig mye fint man kan strikke der ute. Så jeg har lenge hatt lyst til å strikke meg en tunika. Denne boka ser veldig fin ut, og den hadde vært toppers å finne seg tunika, kjole mønster og inspirasjon i 🙂

    47. Denne står egentlig på “må ha” lista mi, så ville vært supert å vinne den

    48. Elsker strikkekjoler. Jeg har strikket to før, men har sett disse på nettet og tenkt at det hadde vært flott med den boka😍

    49. Denne boken har mange lekre kjoler😊 Jeg har aldri tidligere strikker kjole i voksen størrelse, men det står på listen over det som skal strikkes i høst😊

    50. Flott med strikkakjolar, men har berre strikka ein sommarkjole i bomull (som blei for varm😂) Har lyst å strikke ein i tynn ull som eg kan bruke om vinteren😊

    51. Kunne tenkt meg å strikke kjole til meg selv, for det har jeg ikke gjort før 🥰

    52. Hærlig med ei strikkebok med bare kjoler. Har lenge hatt lyst til å strikke meg en kjole. Kanskje det blir fra denne boka.

    53. Jeg har aldrig strikket en kjole, men bogen ser så lækker ud, dejlige opskrifter, selvom den er på norsk så vil jeg kunne bruge den. mine strik pinde ligger klar med garn der passer til….

      hilsen fra Danmark
      jannie schjørmann

    54. Strikkekjoler er topp! Har kjøpt masse tynt ullgarn, venter bare på den perfekte oppskriften! Og den er kanskje i denne boken!!

    55. Elsker kjoler i alle varianter, spesielt de fargerike.
      Livet er for kort til å gå i kjedelige klær😀
      Har til nå kun strikket barnekjoler så kanskje på tide å strikke en til meg selv.
      Ha en fin søndag☺️

    56. Strikkar nesten aldri noko til meg sjølv! Ein kjole ville vere midt i blinken 😀😀
      Tusen takk for at du lagar til så mange giveaway’ar! 😘

Siste innlegg