VINTEREN ER IKKE OVER……. NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

Designet av Lunamon Design

Åååå eg har lenge likt denne lua, er så lekkert med slike Latviske fletter! Ikkje bare det, men eg liker veldig godt akkurat disse fargene og hvilke farger tror du eg har i nettopp Alaska Garn (<—På Tilbud til kr 10!!) på hylla mi? Jepp, nettopp! Det er jo egentlig bare å svingen pinnene da vettu 🙂 Nå trodde jo meterologene at det muligens kunne bli vinter her i vest senere i januar, så ja, kanskje man bør forberede seg litt da?? Var snakk om noe mer vinter nord på også 🙂 Bare et godt Tips skal vites! Vondt å fryse på ørene 🙂

 

RIGA LUA
Bildet over
Str Ungdom-Dame

 

 

Designet av Lunamon Design

 

RIGA VOTTA
One Size
Passer fra ca 12 år til voksen Dame str

 

 

* * * *

I dag skal eg ta meg en pause!! En pause fra Julegavestrikket!! Tenk det du! Kanskje strikketempoetlysten på den måten kommer til å øke litt?? Har nemligen blitt fristet til å starte på noe som eg har vurdert mangen ganger før, men det har aldri blitt noe av det, før eg nå ble eg så fristet av Mette fra Os og da er det bare å prøve seg 🙂 Det første eg skal gjøre nå etterpå er å sette meg ned inne på garnrommet for å sortere ut garn som kan brukes 🙂 Mest av alt frister det jo å få i hus noe nytt…Men først skal eg sjekke hva eg har og hva eg evn har lyst på 🙂

Noe annet som frister er det lekre (fortsatt nye) Holst Supersoft som ligger i kurven her ved siden av meg!! Har sååå lyst å få noe på pinnene som virkelig får meg opp om morningen!! Skjønner?? Som i dag vettu, hadde alarmen på kl 9.30, men ble jo liggende med mobilen på magen å klikka av alarmen hver gang den ringte…helt til klokka var nesten halv 11! Hadde eg da hatt et strikketøy som fristet inne i stua, ja da hadde eg hoppet ut av senga med en gang eg våknet 🙂 Er en stund siden det har skjedd kan du si…På tide å gjøre noe med det 🙂 I DAG!!

Tror bare eg skal gjøre et forsøk på å hive denne stive kroppen rundt
og få til noe med en gang! Jo før jo heller!

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIG OG STRIKKEFIN SØNDAG

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂 

0 kommentarer

Siste innlegg