WOOOW For en genser!! -Strikkeoppskrift

Designet av Dan Lee

 

I min spede start av strikkekarrieren strikket eg en vest som skulle ha mest mulig mønster og farger, noe á lá denne genseren…Eg brukte så mange farger at det var umulig for meg i en alder av ca 10 å feste alle trådene…Det ble til at eg knytet 2 og 2 tråder og vesten raknet i bruk…

Det var da, og dette er nå! Åååå gi meg denne da! Den gikk “rett hjem” hos meg og at den i tillegg har V-Hals er jo et digert +! Eg har flere ganger vist design av Dan Lee og det er i utganspunktet pga hans bruk av farger! Guuu det er magisk! Denne genseren bare topper hele greia, dessuten strikker han neeesten utelukkende i Woolmeise ♥ Eller lignende garn…Det måtte jo bare vært en drøøømmmm….

 

 

 

Designet av Dan Lee

 

PÅ jakt etter akkurat “DET”?
Vel, da dropper du innom HER!

 

 

BIENNALE
Bildene over
Opp til 121 cm i overvidde

 

 

* * * *

 

 

 

Straks kwell gitt og eg har for det meste bare surret her i go`stolen. Var ute et par timer med Dib å kjørte, kjøøørte og KJØØØRTE! Snart oppkjøring og eg håper sååå inderlig at han klarer det! Husker selv den magisk friheten eg fikk når eg endelig kunne sette meg alene i bilen og bare kjøre av sted 🙂 Gleder meg masse på hans vegne 🙂

I går vetteu, eg sa eg skulle kose meg med “Kloppen”? Vel, akkurat da hadde ungene mine “syforening” her i stua og skravla går som vanlig når man har “forening” så akkurat nå er eg sååå fornøyd med at programmet kommer
i reprise om 10 min 🙂 Da skal eg få med meg hva som ble sagt *ler* Eg har verken strikket, heklet eller leiret i dag så hva eg skal angripe nå etterpå vet eg ikkje helt….Hmmm Tja får sjå 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

2 kommentarer

Siste innlegg