WOW for et sjal! – Strikkeoppskrift

Designet av Karin Fernandes

 

Er du den som pakker deg skikkelig godt inn når me nærmere oss 0 grader og verre? Tja, da kan jo dette sjalet være godt å ha i bakhånd. Minner om et visst stjernesjal alle skulle strikke (meg selv inkl) rundt 2007-08 – Husker du det? Hele 3 tråder skulle det strikkes i, og etter hvert som man strikke så det ut som masse stjerner. Eneste marerittet med det stjernesjalet var om man gjorde feil….eg fant i allefall aldri ut hvordan man kunne gå tilbake…! Derfor ble det heller aldri et slikt sjal på meg 🙂

 

 

 

Designet av Karin Fernandes

 

Dette sjalet hadde eg fint klart å rette opp feil på. Mosaikkstrikke er greit sånn. Får en litt dobbel effekt med denne teknikken også. Velg den eg kontraksfarge som du bruker i hele prosjektet og varierer i fargene, eller gjør det enkelt og bruk flerfarget garn som tråd nr 2. Her kan potensielt strikke deg et flott kunstverk 🙂

 

TWINKLE TOWN
Bildene over
En størrelse
190 cm X 80 cm

 

 

* * * *

 

 

 

Siden eg nå våknet OG sto opp flr kl 06 i dag skal eg ringe legen min å få meg en akuttime i dag! Nå må den tommelen fixes evn bare kappes av! *smiler* 1 uke siden den begynte å tulle…Satser på at han kjapt kan “snipp snipp” fikse den! Ellers har jo da denne Herpesen eg har hatt tidligere virkelig blomstret de siste dagene, men denne gangen er det “bare” i ansiktet og ikkje inni nesa (slimhinnene) f.eks – Håper og tror eg da heller kan bruke salve….Kjenner at NÅ er eg drittlei! Selv om eg ikkje pleier stresse har eg nok likevel gjort det de siste ukene,
og stress trigger Herpes…

Selv uten høyretommel fikk eg laget en ny, men liten serie strikkemarkører i går – Jadda, tok meg mer eller mindre hele dagen hehe Fikk stekt de før eg la meg og satser på å lakkere og montere i løpet av dagen. Mulig eg må sove litt siden natta ble amputert. Burde vært hos mor mi på SUS også, men eg har vært dønn sliten de siste dagene…

Nå skal eg rigge meg til her å prøve å være første mann som kommer gjennom telefonen til legen kl 08:30 for en akuttime!! Det er hinsides vanskelig å få til!

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg