WOW! HERLIG STRIKKEKJOLE

Designet av Tatiana Chystiakova

Jaja eg vet, eg elsker strikkekjoler og det finnes nesten ingenting bedre, kanskje en tunika, men You Know The Drill….*ler* Kjolen strikkes på pinne 3,25-3,25 og strikkefastheten er på 25m/26 row noe som blir en akkurat passe tjukk/tynn kjole.

Det er en oversized kjole så strikk den ca 15-20 cm større enn overvidden din.

 

Designet av Tatiana Chystiakova

 

Designet av Tatiana Chystiakova

Strikk deg en kjole som passer til deg i fargene, tør å være litt vågal også kanskje? Kan blir både en superlekker og flott kjole alt etter dine valg 🙂

 

MISTLETOE
Bildene over
Str S til XXXL

 

* * * *

 

Åååå vettu ka?? Eg har ENDELIG blitt hektet på en serie! Gjett om eg har savnet det kan du tro! Kjempegøy å ha noe å se på når eg strikker! Anbefaler virkelig å se TYRANT på Netflix 🙂 ENDELIG er eg hekta på noe hehe

Nå skal eg straks ut dørene sammen med DibHassan og få han på trening og eg krysser virkelig fingrene for at det ikkje er glatt!!

 

 

KOS DEG OG HA EN
SKJØNNE KWELL

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg