WOW! Tøff Topp – Strikkeoppskrift

Designet av Annie Lupton

 

Denne er garantert knakende kjekk å strikke! Du strikker forstykke og baktykke hver for seg. Begge deler strikkes
i tofarget patent overnefra og ned, til slutt strikkes de sammen på toppen og du plukker opp masker i ermlinningen. En skikkelig stilig topp som har en lett A-fasong med ganske rause mål 🙂 Eg har strikket kluter i  tofarget patent, det er gøy, men min erfaring er at man MÅ vite hvor man er før man legger strikketøyet ned for en pause 🙂

 

 

 

Designet av Annie Lupton

 

Virkelig en flott topp som eg absolutt kunne tenkt meg! Litt sånn utenom det helt vanlige, dessuten er det striper, denne gang litt mer “slankende” striper hehe Ja, man blir ganske så slank og fin med stående striper, sies det *humrer* Eg liker nå både stående og liggende striper og bryr meg fint lite om eg ser 5 kg tjukkere ut
om de ligger “feil” vei – Striper ER striper liksom 🙂

 

FLOW STATE
Bildene over
Fra 96 cm til 160 cm i overvidde
T.o.m Lørdag 15/5 for du 15% på denne oppskriften

 

 

 

* * * *

 

 

 

Deilig med en “lørdag” sånn midt i uka ca, fikk følelsen av lørdag da eg lå i senga å våknet, men så kom eg jo på at det både er himmelspretten og Eid i dag – Da har eg ennå ukas lørdag til gode 🙂 Digg! Eneste som irriterte var at eg våknet 8:15….for eg sovnet vel i ca 4 tiden – Skylder det ene og alene på Dib! Han var hos en kamerat å så film og eg liker ikkje helt å legge meg til å sove før han er i hus…Tviler sterkt på at eg er alene om å være sånn? Husker mor mi alltid sa at hun sovnet ikkje skikkelig før hun hørte eg låste meg inn om natta da eg var 19…Eg pleide alltid le det bort med at hun måtte jo ikkje tenkte det verste, og heller bare sove. Da sa hun det samme som eg sa til Dib: “Du skjønner hva eg mener når du selv får barn….” Ikkje sant…!? Å nei, det er slettes ikkje fordi eg tror det verste kan skje for det kan like gjerne skje på høylys dag, men det er noe med det å bli vekket av telefonen f.eks halv 4: “Mamma, kan du hente meg eg punkterte” *ler* Da er det bedre å være våken haha Jaja, så er eg nok litt hønemor og liker best å sove når ungene sover søtt i sin egen seng ♥

Skulle ønske eg hadde sovet til kl 11 for eg er sååå søvnig her eg sitter! Grunnen til at eg våknet er fordi eg har vonde fingertupper! Ja, ikkje sant…Noen av fingrene er virkelig såre, ja det er som de sprekker og det er virkelig dunkende vondt! Mener at eg har lest i ei sånn Autoimmun gruppe om at det er noe som “bare skjer”, men siden min legen har frarådet meg å lese i slike grupper har eg heller ikkje gjort det. Er medlem i EN slik gruppe og får da disse oppdateringene på feed`n min og da blir det jo gjerne lest.  Eg har lavt stoffskifte og har fjernet hele skjoldbruskkjertelen + eg går fast til en nyrespesialist for å “passe på” nyrene. Det at fingertuppene mine sprekker skjer ikkje hele tiden, men i perioder. Kan det være en sammenheng, eller er eg helt på villspor? Det er i allefall fryktelig vondt og nå sitter eg her med plaster og mentholatum på 4  fingetupper, ja eg kan jo bare glemme å logge inn på mobilen for noen timer hehe (Bruker fingeravtrykket mitt til det meste *ler*) Jaja eg ting er i allefall sikkert, eg skal IKKJE verken tømme eller fylle oppvaskmaskinen i dag, ei heller skal eg vaske opp! Hekkan det er hylende vondt å dunke en finger. Nei nei, det går selvfølgelig heeelt fint å perle, da kan eg også bruke pinsett noe som ikkje fungerer ved tømming av oppvaskmaskinen…Bare nevner det….Tror eg må sove et par timer til forresten…*Gjesper*

 

 

HA EN FLOTT DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. God bedring med fingrene!! Fantastisk nydelig topp som sporenstreks legges til ønskelista! 🙂

Siste innlegg