1, 2, 3…..10 FINGRE! – Gratis Strikkeoppskrift

Designet av Traci Scott

 

Eg har aldri fullført et par fingerhansker hvor alle fingrene er ferdig….men en dag skal eg gjøre det og da skal det være gøyale hansker! Denne oppskriften kan du jo “fargelegge” som du vil, bruk mønsteret som følger med eller strikke dem som du vil – Striper kanskje? 1 fing i hver farge? Bare ha i bakhodet at selv om du bare endre designet i form av farger så eier du ikkje oppskriften av den grunn 🙂 Maaange som ikkje skjønner det ser du 🙂

 

 

 

Designet av Traci Scott

 

Garnet i oppskriften er tynt, helt perfekt for fingerhansker. Strikkes fingerhanske i for tjukt, eller stiv garn blir det slitsomt å bevege fingrene. Opal garn som eg har mange fine nøster av passer til denne oppskriften og strikkepinnene du må finne frem er 2,5 mm – Det kommer til å bli noen skikkelig herlige hansker!

 

WARMING UP GLOVES
Bildene over
Str: Medium Dame og Large Mann
Gratis Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

 

 

I dag vurderer eg å vaske litt i stua faktisk…Lite, ja veldig lite som er gjort her i det siste og nå kjenner eg at det er på tide…Vanne plantene må eg også gjøre, herregud….Det ER en jungel her nå – Kunne fint blitt kvitt nesten halvparten uten at det hadde gjort meg noe!

Anyway, på Hobbyrommet ligger det et stort perleri som skal strykes og etterpå skal det ut og rett opp på murveggen 🙂 Har funnet et annet motiv som ikkje er fult så stort som eg også vil perle, tilhører Halloween så dette kan bli bra 🙂 Sånn ellers? Tja, si det….det er kaldt og det kunne virkelig smakt med ei god Chiligryte i dag, vet bare ikkje om eg gidder gå på butikken….Var nemlig tomt for bønner her på hylla…

 

 

HA EN
FORTREFFELIG DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på instagram

2 kommentarer

Siste innlegg