1 oppskrift – 3 par sokker

Designet av Summer Lee

 

For en nydelig bukett, ikkje sant?? Det er nesten som man kan ha en skuff med sommersokker og så kan de tjukke labbene få ligge i en annen skuff 🙂 Aldeles nydelig spør du meg! Her kjøper du altså 1 oppskrift og du kan strikke 3 forskjellige par med sokker – Da får du jo en del mer for pengene, og DET liker me jo!

 

 

 

Designet av Summer Lee

 

Ahaa helt nydelig! Det er sokker som dette eg har litt til pynt før eg begynner å bruke de! Ja eg vet, eg er litt rar på det området, men det er helt sant! Å ja, både pinner og garn er av den tynne varianten; nr 2,25mm. MEN, oppskriften er over flere størrelser så om du ikkje er glad i å strikke i det tynneste garnet går du ned i størrelse
og bruker et litt tykkere garn og pinner – Easy Fix! Ypperlig til å blir bli kvitt litt av alle
sokkegarnrestene du har liggende på vent.

 

SHORTY SOCK SET
Bildene over
3 par sokker i en oppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

JØSS! Det er blå himmel og sola skinner! Hva skjedde med værkartet liksom!?? Opp mot 20 grader og greier!?
Så herlig, men i morgen er det atter en gang grått igjen…Jaja, tror dagen i dag kan bli ganske så fin dag og garantert morsom! Haha I dag blir det nemligen en noe spesiell fotballkamp! Jepp, du leste riktig; Fotballkamp!
Å ja, eg skal dra med meg Bunny selv om han ikkje vet det ennå, mye mulig han setter kaffien i halsen når han leser dette (Aner ikkje hva han føler om fotball…?) men eg er sikker på at det blir gøy, men før det skal me ha oss litt god mat er planen. Bare så det er sagt; Det er Amira som har invitert til denne noe spesielle fortballkampen for eg har ikkje for vane å springe på fotballkamp selv om eg stort sett heier på Viking 🙂 Dette er IKKJE en Vikingkamp…om det finnes en amatørdivisjon i elektrobransjen så må det
være der denne gjengen hører hjemme *ler*

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT
SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer

Siste innlegg