1 Sau…2.Sauer…100 Sauer! Zzzzz

Designet av Astrid Schandy

 

Altså, DU? Hvis du er glad i å hekle, og godt kan kaste deg over store prosjekt så bør du virkelig klikke deg inn på Astrid sin Ravelryprofil! Eg går helt fistel Hun har sååå mange nydelig og flotte design både når det gjelder tepper og puter ja, og en del knallflotte grytekluter ♥ Det er rett og slett bare til å kose seg 🙂

 

 

 

Designet av Astrid Schandy

 

Ikkje sant? Hekler du et stort nok teppe ja så blir det aldri et problem å sovne! *ler* Du kan hekle det så stort/lite som du ønsker og en hver sofa vil kle et pledd som dette 🙂 Eg er bare så fasinert av denne måte å hekle på! Joda, eg har heklet mange duker i filehekling, men eg skjønner ikkje helt hvordan det hekles med flere farger,
og at det blir så fint…? Eg er nok nødt for å prøve meg på en gryteklute snart.

 

ASTRID`s BLACK SHEEP BLANKET
Bildene over
Str? Akkurat den du ønsker

 

 

 

* * * *

 

 

 

Elsker pakker i posten! Digge di digg! Å ja, eg har kjøpt leira selv, ingen reklame bortsett fra at eg godt kan anbefale den – Beste leira til mitt bruk som eg har vært borti + den er snøhvit! Det finne rimeliger leire, men da er den mer grå`ish og da syns eg ikkje det blir like enkelt når det skal males. Fargene blir litt feil på en måte. F.eks kunne eg aldri malt ALVEHUSET mitt med akvarellmaling om ikkje leira var hvit. Leira finner du Her 🙂

I følge Postapp`n så skal gipsen lande i morgen så da kan eg hente den når eg skal ut til legen. Siden eg var nede på posten i dag svingte eg opp til mor mi etterpå å tømte papirdunken hennes for aviser *ler* Eneste eg trenger nå er påfyll med tapetlim så er eg i grunnen klar for neste prosjekt! Eneste problemet eg har er Hvor skal eg lage dette her!? Ikkje sant…Derfor må eg bare få gang på det Hobbyrommet! Må høre med Ali om han har tenkt å sykle noe på den trimsykkelen som står der inne…1 gang har han sittet på den siden mars i fjor…! Da er det vel best
å bare selge deg syns eg. Når den er ute eller borte kan eg skyve seng ned til andre siden slik at eg kan montere opp hele pulten og første DA kan eg se/måle om det er plass til ei seng. Jaaa…

Nå skal eg finne saksa og ta en runde på terrassen,
det blåser ennå så noe henger nok på halv 8.

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg