1 Vinner og en HERLIG Premie!

 

Endelig og omsider! Da er eg klar for å trekke en vinner, har vært i farten her hjemme hele dagen + at nå på kwellen har eg koset meg sammen med ungene ♥ Beklager hvis det var litt lang ventetid *hehe*
Men du vet, den som venter på noe god…bla bla…!

Siden det så ut for i kommentarfeltet  at de fleste så for seg garnpakke o.l har eg “redigert” litt på gaven så da håper eg den faller i smak hos flere 🙂 Men først må me jo se hvem som er den heldig blant de 117 kommentarene og får en forundringspakke i posen.

 

Denne gang er det kommentar nummer….

 

 

Den som skrev kommentar nr 14 er…

ANNE BRITT
(AnneBritt29@..)

 

GRATULERER så mye!

 

Send meg adressen til på mail ([email protected])
så sender eg pakken over helga 🙂

 

 

 

 

Premien er i mine øyne en skikkelig KOoOSE pakke! Kjøpt og betalt av undertegnede, altså intet spons. Den inneholder 3 pk med Boba (Eg venter en pakken med masse boba som garantert kommer på mandag, da legger eg til den 3.pakken som er grønne Bobakuler – Grønn te, før eg sender pakken).

Ellers så har eg kjøpt det ganske så berømte Boba Glasset med et perfekt Boba sugerør. Mange har spurt meg hvor eg kjøper de, men Sunkost har vært utsolgt siden eg kjøpte siste, men nå er de på lager igjen
JuHuuu HER finner du det!

Siden mange håpet på garn har eg lagt til 2 nøster med Mini Sterk—> Perfekt til sokker! Ellers har eg lagt ved 2 poser med Iskaffi og 2 poser med min favoritt te. Da kan du lage mine favoritter med boba 🙂

 

 

 

 

Skal være ærlig: Boba smaker definitivt best på et glass som dette hehe Sugerøret er stor nok til å suge opp bobakulene Nam-Nam! Flott å bruke både til smoothie og milkshake.
Dessuten er glasset utrolig fint og tar seg bare veldig godt ut!

Tenker det er på sin plass å tipse om min favoritt Bubble Tea:

 

ISKAFFI:
Kok opp vann og ha bobakulene opp i når det koker, rør slik at kulene ikkje legger seg i gryta. Når kulene flyter opp, la det koke videre, sånn ca max 5 min. Sil de i kaldt vann og ha kulene i ei skål. Ha over ca 1 ss med brunt sukker (kommer an på mengden kuler, eg har ca litt mer enn en halv kaffikopp med tørre kuler) Sprut over litt honning også. Rør og la det stå litt. Eg måler så opp 2,5 dl Alpro Mandelmelk i et ristebeger, har isbiter og 1 pose iskaffi opp i. Tar bobakulene opp i bobaglasset, tømmer over mandelemelken med kaffi og is, fyller så glasset opp med vaniljemelk (Både den til Alpro og Tine er kjempegode) Sååå er det bare å nyyyte!

 

TE:
Lag te på vanlig måte, la den avkjøle. Lag bobakulene på samme vis som til iskaffien. Ha te og bobakuler i glasset, eg har gjerne litt extra honning opp i, fyll opp med vaniljemelk, eller kokosmelk (<–Alpro sin er knall god!)

Ellers er det jo bare å prøve seg frem. Amira f.eks fortrekker å bruke spreke juice til dette, og spreke juice finner du masse av på f.eks Arabiske/Asiatisk butikker. Får du tak i PoppingBoba som er ferdig til å nytes med en gang kan du ha dette også opp i, det blir som små smaksbomber som er helt himmelske.

Når eg koke boba blander eg de fra den hvite posen og de svarte. De smaker i utgangspunktet ingen ting så du må lage eg slags “lake” for å tilsette smak, der av brunt sukker og honning. Her kan du sikkert også prøve deg frem med andre ting. Den 3.posen som eg skal legge til; Green Tea har eg ikkje prøvd selv så det blir spennende 🙂

Håper at det var gøy med litt anderledes premien en gang selv om eg i siste liten la til litt garn *ler* Men nå!? Nå har eg litt eg skal kjøre her på Hobbyrommet, Badeand nr 12 er på perlebrettet og nr 11 skal monteres 🙂

 

I morgen er det trekning av Denne Give Awayen!
Da er det mer garn å vinne!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instargram

4 kommentarer

Siste innlegg