10 Fantastiske Pulsvotter

Designet av Ute Nawratil

 

Jada, eg vet det er varm, faktisk veldig varm og pulsvotter er muligens det siste du tenker på, MEN! Når man ramler over 10 stilige design på nettopp pulsvotter, ja da må man slå til! Alle pulsvottene kan du kjøpe oppskrift på enkeltvis, men velger du å kjøpe alle 10 samlet i en eBook sparer du en del monitas +
du får masse gøy å strikke 🙂 Ta en titt Her Inne 🙂

 

ZACKIG
Bildet over

 

 

 

 

Designet av Ute Nawratil

 

PHANTOM IMAGE

 

 

 

Designet av Ute Nawratil

 

KURVENLAGE

 

 

 

* * * *

 

 

La meg i grunnen tidlig i går og sovna på vei til soverommet! Lot faktisk dundyna ligge og brukte kun sommerdyna så eg sov rimelig greit og var ute på terrassen allerede kl 07:30 – Deilig! Kjenner eg er godt sliten i dag, men likevel bedre enn forventet 🙂 Nå når eg har vært våken noen timer kjenner eg at det hadde vært godt med noen timer til på øyet, men men, det får i så fall bli senere 🙂 Bortsett fra å få hjem litt mat til helga for oss og for mor mi så er det lite som skal gjøre – Av meg i allefall! Har både strikketøy og uferdige perlerier på spisebordet som skriker etter oppmerksomhet så eg må nok prioritere litt hobbysyssler 🙂

Ellers er planen i grunnen ei rolig helg hvor eg skal lade opp til uka!! Er ganske underernært på Me-Time så det MÅ eg få til i løpet av helga 🙂 Har en Give Away her på bloggen som skal trekkes i morge
og vil du bli med kan du sjekke den HER 🙂

 

 

LAG DEG EN FLOTT
SOMMERDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Laget meg en i dag 🙂 Jobb, bursdagsfeiring på jobben, jeg hadde bursdag i mai 😀 Ut og spise etterpå med Hr Frodith. En skikkelig god dag. Planlegger å hekle meg en liten sommertopp 🙂

Siste innlegg