SOMMEREN I VEST ER KALD SOM FY!

 

 

Bare for å ha èn ting klar: Nytt KAMERA er på Ønskelista her i gården! (Julenissen??) Ser det veldig tydelig nå på denne nye bloggen, bildene-da spesielt utendørsbilder som eg bruker i dag MÅ bli bedre! Ellers er eg veldig fornøyd med bildene min Huawei P9 tar, spesielt Microbilder av strikketøy blir meget bra-Se Header!

Men ok, Nytt kamera er absolutt notert!
Altså i går kveld, ja forholdvis tidlig kwell satt eg her å strikket og hadde fått på meg pysjen så kom Ali plutselig inn iført joggesko og jakke:“Kom Kåna, nå går me på tur!” Var jo egentlig ikkje helt det eg hadde tenkt meg da, men etter litt diskusjon med meg selv hoppet eg ut av pysjen med løfter om druer på Rema! Trenger ikkje lokke meg med så mye ser du hehe
 

Turen gikk ned til Hestholmen, en grei plass å rusle litt når det ikkje er så bra vær for veien er kort hjem igjen 🙂 Skal søren meg hilse å si at det ble ganske så KALDT etter hvert! FYSJ altså! Tåka begynte å sive inn fra havet og da ble det både fuktig og utrivelig! Uansett vær er det jo herlig med litt frisk luft.

Flott bro ut til selve Hestholmen så me juksa jo egentlig litt i dag, men det var garantert en hel klasse der ute å grillet og siden stranda er ganske liten ble me på den landfaste siden 🙂 Har lurt litt på hva det der lille huset er som de har bygget i sommer?! Hmmm hadde iallefall gjort seg med toaletter her ned med tanke på at mange dra ned og er hele dagene

Egentlig ganske så LITE sjarmerende på land, men me snur bare ryggen til *ler*

Kaffien var med og Ali fikset! (Nei, me drikker faktisk ikkje Ali Kaffi heheÅåå det var himmelsk med noe varmt i skrotten. Er veldig herlig med slike småturer i nærområdet, krever ikkje så mye styr og planlegging i forkant, det er liksom bare å komme seg ut! Vil jo si at me bor ganske så idyllisk til her i Tananger når me har så mye rett rundt oss 🙂 Priviligert kalles det vel!

Det gjør mye på humøret om ikkje annet, ja for når man har sittet inne i flere dager med regn er det godt å valse litt rundt og tøyse litt 🙂 Mulig me er litt barnslige, men me kan f.eks finne på å stå å kaste stein, da gjelder det definitivt å være BEST! Den som taper må kjøre hjem, dvs at den andre kan “plukke” Pokemon langs veien haha Ble faktisk en del Pokemon på meg i dag haha

Senere skal eg kjøre Jr til reggistannlegen og SÅÅÅ ser du!!! HA! Kan tror eg skal noe GØY! Jepp,skal nemlig ut å shoppe bursdagsgave til MEG sammen med mamm`en! JuHuuu Kan du gjette 3 ganger HVA me skal shoppe?? Tror ikkje du kommer til å tippe det MoHaaaaa Vent å se hihi Eg har aldri vært akkurat dit me skal i dag så dette blir spennende og eg gleder meg sånn! Hvis eg husker det skal eg ta å Snappe litt! Du finner meg på Snapchat som @vibbedille hvis du vil bli meg, ok?

Men nå skal eg ta å svinge meg litt her, har litt klær å brette, men ellers har eg egentlig bare tenkt å strikke på det beinet! Halvparten igjen nå! JuHuuu

KOS deg masse og ha
en STRÅLENDE dag!

Go`klem fra ei Ivrig Vibbedille 🙂

#utpåtur #naturen #havet #hestholmen #pokemon #kaffi #aktiv #august #kaldt #huawei #ønskermegkamera

1 kommentar

Siste innlegg