EG SLO PÅ GPS`en OG HAVNET I GARNHIMMELEN!

På slaget halv 5 kom mor mi her kjørande i det litla Tyttebæret sitt av en bil! Tror hu Bærte med bilen samtidig som hu sendte meg en melding; “Nå è eg her!” Siden eg è eg kjappere enn mor mi heiv eg hu over i passasjersete og overtok styringa! Opp med mobilen og på med GPS`en og gjennom strofene til Kenny Rogers fra mor mi sin favoritt CD hørte eg hu “Olga” (ja eg døypta na det) hyla om “høyre, ventre og rett fram i neste rundkjøring!”– Skulle jo nesten tro me skulle ut i den store verden, men me sko altså da bare til Våland, en bydel eg ALLTID kjøre feil på! Ja HALLO! Alle kryss, veier og gater, ja for ikkje å snakke om husene er jo så og si like! Men hu “Olga” klarte det denne gangen også og fikk oss strake veien til GARNHIMMELEN, nemligen Hjemmet til Nettbutikken God Som Ull og verdens koseligste dame(jente?) Christine!

Tenk å hatt sånn hyller lett tilgjengelig?? Åååå eg hadde vel dånt og besvimt om en annen! Er jo slike hyller EG burde hatt på mitt garnrom!! Hmmm kanskje eg må ta å få rydda der først?? Hmmm nei enig, men snakke ikkje om det nå! Fy SØREN her var det mye fint kan du tro, ja og du finner bare en mer på nettbutikken (Som eg forøvrig anbefaler!!) 

Grunnen til dette Herlige besøke er den kommende bursdagen min vettu! JuHuuuu mor har vær på meg og ka eg ønske meg og eg bestemte meg i grunnen tidlig at eg bare MÅTTE ha Charlotte Kaae sin Grafiske GobelinStrikk Bok + garn til en jakke hehe Ja og det fikk eg! Så før eg kaster meg i vei med brett og perler skal eg øve og lære det skikkelig på en barnejakke som skal bli en Julagave!
Blir nok den eneste Julegaven eg strikker i år 🙂

Jammen hadde Christine akkurat det eg trengte og nå glede eg meg til bursdagen neste lørdag! Ja mor mi får ta posen med seg hjem og i det minste sette en sløyfe på den hehe Bursdag ER Bursdag + det kunne ha blitt et Prioriterings Problem her i huset med posen innen rekkevidde 🙂 Ja, nei, nå har eg altså NOK prosjekt i omløp og det er på tide å få litt ferdigstillinger av større plagg 🙂 Åååå men eg GLEDER meg til å LEKE meg med denne jakken!

Ååååå hvem ville vel ikkje hatt denne pakken!!! Hihi Skikkelig Sneakpeek dette her! Jada selvfølgelig skal du få bli med på denne ferden også! Er i grunnen ganske sikker på at dette er noe eg lett kan bli hekta på! ENDA flere maniere å holde styr, ja eg syns eg ser meg sjøl på gamlehjem om 50 år! Herregud som eg komme til å styre i vei! Då blir eg vel nødt for å ha en del garnhyller på badet! haha Ja eg kan nok NEPPE forlange eget garnrom *ler*

Åååå tenk å hatt en VOKSEN genser med ein svææær ROSA Flamingo på ryggen?? WOW!
Men, kanskje eg finner på mitt eget dyr? En Pokemon?? haha Nei, eg må nok finne på noe snålt!
Ja for seriøst blir eg vel muligens ikkje tatt likevel hehe

TUSEN TAKK Christine for en tur i dit aller helligste, det var helt SUPERT og eg kommer mer enn gjerne igjen! Skal bare få gang på barnejakken så skal eg nok Shoppe til en voksenjakke også 🙂 JuHuuu

Eg drog like godt mor mi med meg hjem så nå sitter hun å hekler kant på et stort barneteppe og eg skal på gang på siste del av bein nr 2 🙂 Nå er eg ganske sliten i kroppen og skal bare slappe av resten av kvelden og lade opp til i morgen! Da blir det ut på tur med Ali! Turen går da for å handle grønnsaker på Sandnes, nytt dekk til Jr, en kjappis innom legen og så skal HelgeKosen hentes på Rema/Kiwi 🙂 Pju-Hu og etter det ligger eg nok vadder og eg starter helga liggende horisontalt haha Glede meg 🙂

 

Nå må DU også KOSE
deg og ha en DEILIGE kwell!

 

 

 

Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille 🙂

 

#garn #strikking #barnestrikk #garnhimmelen #godsomull #gobelinstrikk #charlottekaae #barnejakke 

 

8 kommentarer
    1. Du er så flink i å se det koselige og positive i selv “småting” Vibbedille!:) Tenk å ha evnen til å kose seg sånn som du gjør og stresse ned i hverdagen! Skal begynne å øve meg jeg, tror man nyter strikkingen mye mer om man ikke strikker samtidig som man tenker på alt annet i huset som burde vært gjort osv. Fantastisk bursdagsgave, enhver strikkers drøm det der;) Finfin helg til deg!😊

    2. Vibeke: Så koselig sagt! Takk skal du ha 🙂 Tror eg utviklet et extra kosegen da eg ble syk, har i grunnen alltid vært kosete, men da trengte eg det extra mye! Har funnet ut at eg sitter igjen med så lite om eg stresser og bekymrer meg for mye 🙂

    3. Tusen takk for et super koselig besøk!! Gleder meg til å se hva du tryller frem fra boka. Og gratulerer med ny blog forresten, lekkert design! 🙂

    4. Så spennende teknikk. Her må du dokumentere grundig under veis. Har jo lært å tvinne tråder slik at det ikke blir hull gjennom gode forklaringer fra Tove Fevang, men pent får jeg det ikke.

    5. Liv I. Andersen: Dette skal bli skikkelig GØY og ja du skal få se 🙂 Man strikker frem/tilbake med ørten smånøster og det skulle gå greit vil eg tro 🙂 Gleder meg så sprøtt kan du tro! Måtte neste lørdag komme fykende fort fort! 🙂 KOS DEG <3

    6. Christine: Takk skal du ha 🙂 Klarer nesten ikkje holde meg vettu så gid neste lørdag kommer i en rasende fart hehe Må virkelig få unnagjort en del her i kurven på denne uka tror eg 🙂

Siste innlegg