EG KAN IKKJE HA DET BEDRE



Jammen fikk dagen en helt PERFEKT avsluttning og eg føler eg sitter her å OSER energi! VIL HA MER! Rett etter det forrige innlegget mitt kom Amira på besøk rett fra trening og hun er ikkje vanskelig å be med ut på tur! Dermed la me i vei, eller GASSET i vei i den nye bilen hennes! Wroooom avgårde fòr me, strake veien ut til Hellestøstranda! Der er det så flott! Alle burde opplevd den stranda, ja vinter som sommer, i dag var lyset helt MAGISK der ute! Når Amira og eg er på tur har me det helt KONGE! Musikk på fult og god stemning 🙂 Amira er den venninnen eg trenger i hverdagen kan du si, hun oppfyller absolutt alle krava eg måtte ha! Me har et så avslappende og fint forhold, ja etter min mening kunne me nesten ikkje hatt det bedre
<3 Eneste seriøse bilde me fikk tatt var det over som eg tok av henne, skikkelig flott spør du meg! Men det sies at den usminka skjønnhet er fineste så her kommer noen bilder av meg i helgens KoseHabitt 🙂 Ta meg som eg er liksom *smiler*

Me tok MASSE bilder begge 2 og eg bare fosser ut med et knippe her, se og NYT:


“Vibbedille The Monkey”

Ikkje sant du kan SE at me hadde det gøy!?? DET er jo i hovedsak det aller VIKTIGSTE! Dessuten ser det jo litt kunstig og stivt ut om man går på stranda knall sminket i fineste outfit for å ta bilder, da er det på oppdrag i tilfellet – Noe som eg faktisk har gjort for en del år siden, men forskjellen er jo at DET er ikkje like gøy haha Elsker slike dager og eg unner alle den samme opplevelsen 🙂 Dette var DAGENS mest POSITIVE innslag og eg kan leve hele uka på dette 🙂 Tusen Takk Amira for en HERLIG tur! Kjekt at du kommer å lufter mamma`en din <3

Nå skal eg innta roen her i Go`stolen og strikke ferdig I-Corden og finne noe kjekt på Tv eller Netflix 🙂
I morgen får eg avgjør hva neste prosjekt blir, kanskje eg drar opp et av de store som eg har her i kurven!? Kjenner at eg har lyst på den Hverdagsjakka! Ja den kommer DEFINITIVT til å bli en favoritt siden garnet er MordagsGave fra Jr
<3 Åååå den blir så fin kan du tro 🙂

Satser på at DU også KOSER deg? Har DU gjort noe gøy i dag da? Vært ute på tur eller strikket
og koset deg hele dagen? Fortell!

 

 

 

KOS deg og ha en HERLIG kwell!!

 

 

 

Go`klem fra ei STRÅLENDE fornøyd Vibbedille 🙂

 

#strandtur #tur #strand #hellestøstranda #havet #nordsjøen #datter #bestevenn #morsomt #energi 
 

6 kommentarer
    1. Denne turen gjorde deg godt–😀 Heldige du som har Den Jenta. Batteriene ble laddet for hele uka og vel så det—-
      Jeg har ingen strikketøy på pinnen og kjenner panikken sige innover meg——😱
      Heldigvis finnes det noen garnrester i kurven.

    2. Så heldig du er som har datteren din så nærme, og dere kan kose dere sammen! Nyt det!
      Kjempefine bilder ! Trives Amira fremdeles med psykologistudiene?
      Fortsatt god søndagskveld!

    3. Mari: Amira er nå ferdig med første året med psykologi og kommer ikkje til å fortsette. Nå skal hun ta et år med helse, ernæring og trening før hun starter på Universitetet her i Stavanger for å ta en Bachelor i Sykepleien for så å videreutdanne seg innen det 🙂 Psykologi utdannelsen ble “tørrere” enn hun fryktet kan du si, men det er absolutt et år som er verdt å ha med seg videre 🙂

Siste innlegg