YES! EG KNAKK KODEN!


Hvis du elsker dill, et HAV med tråder og små nøster, snurring av nøster og litt grubling inni mellom, ja da er DETTE noe for deg! I`M IN LØØØVE! Eg er helt henført og sitter her i en salig fryd og nyter absolutt hver eneste maske! Av “mekaniske” grunner går ikkje dette super fort, men i et helt greit tempo. Man bør være nøye for at det i det hele tatt skal bli fint, det er ikkje et prosjekt man starter på uka før det skal være innpakket 🙂 Dessuten, Husk at jo flere farger, jo mere “søl” hehe Derfor er denne Reven helt SUPER! Akkurat passe tråder å holde styr på i et startprosjekt 🙂

Dette er min spede start og eg er veldig fornøyd! Er veldig nøye i alle hjørnen slik at det ikkje blir noen løse tråder For hver rad (Perlerekke) eg blir ferdig med så fester eg alle trådene, ja eg fikk litt MAKK når eg så hvor mange festetråder det ble og så med skrekk på hvor mange tråder det blir på en ferdig Rev hehe

ENESTE problemet eg har møtt på er plassen eg har til rådighet å feste hver enkel tråd! Men slik blir det med enkle “Perler”, jo flere Perler etter hverandre jo lengre festeplass så eg er tålmodig for eg vet det blir bedre etter hvert. Iallefall, eg er fornøyd med baksiden så langt og på et BRA strikketøy SKAL baksiden være tilnærmet like fin som forstykket 🙂 Syns ikkje dette ble så verst?


Lyst å bli med på Leken?? Da trenger du denne herlige boka til Charlotte Kaae og du kan kjøpe den HER hos GodSomUll! Der kan du også kjøpe Peruvian Highland Wool som er brukt i oppskriften, hvis ikkje er det bare å kaste seg utpå med det garn og de pinnene du har til rådighet – NO PROBLEMOS!

Åååå eg skal seriøst Kose Ræva av meg fremover og nye ideèr popper opp i hodet hele tiden, ja ideèr til HVA eg kan bruke Grafisk GobelinStrikk til, det er jo helt fantastisk 🙂 Dette var mye kjekkere enn eg først trodde 🙂

Nå derimot er eg SÅÅÅ søvnig at eg tror eg skal kose puta litt! Ja og når eg våkner da er det rett i dusjen å våkne! Håret vasket eg i formiddag siden det er sånn styr å gjøre alt på èn gang så kan eg heller nyte dusjen etterpå skikkelig! Men før eg stuper under dyna skal eg slurpe i meg litt Kyllingsuppe fra i går så slipper eg å kræsjlande i kjøleskapet når eg våkner! Huff ja, blodsukkeret pleier å være sykt lavt når eg våkner hehe Nesten som eg da kan spise en HEST haha

 

 

 

MEN DU?
KOS DEG OG NYT
EN HERLIGE ETTERMIDDAG!

 

 

 

Go`klem fra ei Extremt IVRIG Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #grafiskgobelinstrikk #gobelin #charlottekaae #strikkogmal #barn #baby
 

0 kommentarer

Siste innlegg