DENNE MÅ EG HA! STRIKKET TUNIKA AV ANKESTRICK


Ankestrick

Noen ganger sier det bare Kræsj Pom PANG i hodet når eg ser noe eg liker! Ahaaa sjekk DEN kule
og stilige Tunika`en og i DET herlige garnet!!
WOLLMEISE! Mmmm studer bildet, ka ser du??
Ser du det samme som meg??
Det er RILLER!!! JuHuuu Hekkan, eg burde hatt denne tunika`en
I GÅR! Vent litt, eg må bare *dåne* litt! 🙂 AU! Slår me alltid i bordkanten når eg dåner!

 

 

CLAM (AHOI)
Bildet over
Opp til str 48″

Eg er bare nødt å kjøpe meg denne oppskrifta! Ja fortere enn fort, ja før hun blir utsolgt! *ler*
Neida, blir nok ikkje utsolgt så det er bare å Joine de Galnes Club!
“CrazyClub for Turnus Expertise” Jepp, eg er President der skal vites!

* * *

Oj Oj eg er så KLAR for kwellen du kan ikkje tro! Trøtt som en strømpe rusla eg i seng kl halv 5 , sovna som en slapp strømpe og våkna når eg satt på feil Trikk i Oslo uten billett og med kun 10 øringer i en papirpose……Hmmmm tror hvordan den drømmen endte?? Det må være fordi eg egentlig savner Oslo….ja me bodde der i nesten 2 år og det var så KJEKT! Trivdes utrolig godt og kunne virkelig tenkt meg å flytte tilbake! Uansett så våkna eg i halv 7 tiden og spaserte rett i dusjen og nå sitter eg her god og varm i ren flanellpysj, klar til å formelig kaste meg over et herlig strikketøy! REVEN!

På Tv skal eg snurre GLEE og synge for fulle mugger hehe Ja, det er jo mye kjent musikk og eg kan merkelig nok de fleste så det blir litt falske toner her i stolen kan du si!

Her regner det og masse stearinlys er tent! KOSER MEG <3

 

 

 

 

KOS DEG DU OGSÅ
OG HA EN HERLIGE KWELL

 

 

 

Go`klem fra ei uthvilt Vibbedille 🙂

 

#strikk #strikking #tunika #kjole #ankestrick #strikkeoppskrift
 

3 kommentarer
    1. Såååååå mye rillestrikk er mest stas når det er ferdigstrikka—-men lekker var den.

    2. Ellbjørg: ENig med deg i det for riller tar i grunnen litt tid, MEN fordelen her er at det strikkes riller med 2 farger, annen hver striper. På den måten går det litt fortere 🙂

    3. Jeg syntes det sto noe om at det strikkes i striper i glattstrikk og vrenges til slutt..? Det passer meg bedre siden jeg ikke er så glad i å strikke riller. Så da blir det en sånn på meg også, falt pladask! 😊

Siste innlegg