DRØMMEN OM EN STRIKKET KOSEBUKSE!


Hola Knits/ Design; Emily Ringelman

Nå er det ganske mangen av dere som etterlyser ullbukser til vokse! Dere husker nok innlegget eg hadde på den gamle bloggen min for en tid tilbake, sikkert i fjor vinter hvor eg la ut en del voksne ullbukser? Det ligger der ennå, men eg har full forståelse for at det er vanskelig å lete der!
Gidder nesten ikkje gjøre det selv hehe Da kan eg iallefall kjapt forklare hvordan det er her på denne NYE bloggen; HEEEELT nede på bloggsiden her er det en “knapp” som heter “Kategorier”, under der ligger alle innleggene inn under passende kategorier, dvs det er MYE enklere å hente frem ting dere vil se på nytt eller hente ut oppskrifter. Det er selvfølgelig lov å spørre meg også som mange
av dere gjør og eg hjelper så godt eg kan 🙂

Nå har eg iallefall tatt dere på ordet og rotet frem noen flere ULLBUKSER for voksne og for den som gidder, ja så er det fritt frem å lete også på den gamle bloggen 🙂 

Eg har et par ganger satt i gang med bukse til meg selv, men de har aldri blitt ferdig…..SYND!
Har også tatt meg vann over hodet! Ja HALLO liksom, bukse til meg, i Opal på pinne 2???? Jada, det er helt VILT! Nå har eg derimot lest på buksa over og DEN er overkommelig, ja selv for meg!
Kan faktisk strikkes i f.eks Østlandsgarn 🙂 Mmmm det hadde vært fullstendig PERFEKT til meg!
Ikkje sant den var skikkelig fin? Du kan jo selvfølgelig bare fortsette på beina slik at de blir lange 🙂

 

 

FAIR ISLE PANTS
Bildet over
Opp til str 52″ i hoftevidde


Andrea Rangel

Denne kan du selvfølgelig også bare droppe blonden på å strikken den helt ned,
ja så kan du ta blonden nederst i steden for 🙂

 

PARISIAN DELIGHT
Opp til str 59″ i hoftevidde



Stephen West

Er det en mann eg seriøst DIGGER ja så er det Stephen! WOW for en fargeklatt av en designer!
Meeen, eg bukse i LettLopi tror eg at eg hadde droppa!
JA det stikker så bruk for all del et annet garn 🙂

 

 

CUSHY TUSHY
Opp til str 51″ i hoftevidde



Stephen West

Denne buksa er fullstendig KONGE! Mmmm skikkelig KOSEBUKSE som varmer langt oppover, ja man kan jo nesten bare strikke seler, heisen den over puppene så er man jo virkelig kledd *ler meg ihjel*

 

 

FANCY PANTSY
Opp til str 48″ i hoftevidde



Andrea Rangel

Skikkelig for seg gjort og lekker!

 

 

KALALOCH
Opp til 114 cm i hoftevidde

Sånn! *Klapser i hendene* HVA venter egentlig DU på? Eg sitter formelig her å spinner over den første buksa og skal RETT inn på PayPal etterpå å kjøpe den! Nå er det seriøst fare på ferde her
i Go`stolen……*Rister på hodet av seg selv*

 

* * * *

 

Sitter i grunnen som et slips her i stolen akkurat nå! Var ikkje hjemme fra handlerunden før OVER kl 16 i dag og det blir litt “feil” for min del, men me stoppet en stund hos min mor og drakk kaffi og da gikk klokka 🙂 Eg tar medisiner kl 14 og da er det ganske mye på overtid når klokka er nesten halv 5 før eg får de i meg. Jaja har gått på denne smellen før eg hehe Men ok, nå begynner kroppen(smertene)
å stabilisere seg og eg skal på badet etterpå å ta meg en vel fortjent dusj og så er det på med pysj!
Må faktisk rake skogen på beina også i dag! Ja altså! Når man tar på seg tightsen og håra på leggene legger seg oppover! Ja DA KLØR det hehe Mmmm det skal bli deilig, spesielt med tanke på at eg senere skal legge meg i en ren KOKOS-seng! Du og du for en fredag det skal bli MoHaaa

Siden alt ble så forskjøvet orker heller ingen av oss å styre med for mye mat, eg har spist meg et knekkebrød og så skal eg svinge en “søndags frokost” til Jr hehe Dvs Tomatbønner, egg og litt stekt pølse! Han ELSKER det! “Pølsa” er stekt KalkunKorv 🙂

Deretter skal eg bare DÅNE kraftig ned i Go`stolen, ta opp strikketøyet og rett og slett NYTE fredagskwellen! Det må DU også gjøre!

 

 

 

 

KOS DEG MASSE!

 

 

 

 

Go`klem fra en sliten, men fornøyd Vibbedille 🙂

 

#pant #ullbukse #strikk #strikking #buksetilvoksen #ull #oppskrifter

1 kommentar

Siste innlegg