NYE FLOTTE STRIKKEDESIGN – MÅ HA!


Ann Kingstone

NÅ er eboka til Ann Kingstone komplett med 7 Sauemønstrene ferdig og eg kjenner behovet for
å rane PayPal`en min absolutt er til stedet og det kribler alle veier! Dette er desidert de FLOTTESTE Sauene eg har sett i strikking! + at alle 7 designene er like fristende! Har blogget om noen tidligere,
men 
Her Kan Du Se Alle 7! KOS DEG!

Hvis du kjøper boka før utgangen av september får du også 10 % rabatt + at den voksne genseren over her kommer som singelmønster i oktober 🙂

 

 

WETHERS
Bildet over
Ebok

 

 

 

Isabell Kraemer

Det er ikkje bare Ann Kingstone som er kommet med nytt mønster, neida, Isabell Kraemer er også kommet med en ny deilig og stilig genser! LOVE IT! Ingen må iallefall si at det er rart man ender opp med et 10 talls prosjekter på èn gang og gjerne noen Ufo`er i Ny og Ne!
Det er dette som kalles Herlig Strikkegalskap!

 

 

READY FOR FALL
Bildet over
Opp til str 51″

Jaja, det er vel bare å smøre både tålmodighet og strikkepinner og starte fra stuen….? Ja, rett og slett få ting FERDIG! Eg har ennå “Sofias mamma”, “HverdagsJakka” og “Ingrid Pullover” liggende her
i kurven og ALLE 3 er kommet like langt: Har satt ermene på tråd så det er jo bare full fart ned magen og så må eg strikke 6 armer…..Joa, det er helt overkommerlig-BORTSETT fra at det dukket opp et NYTT prosjekt i går som frister! Er det ikkje TYPISK!?? Kommer ikkje til å vise noe ennå, men garantert om ikkje så lenge 🙂 Åååå kan tro det er skjønt! Underveis må eg også få i hus garn til GobelinJakka til meg selv også, ja om eg bare kan bli enig med meg selv om hvilket
motiv eg skal gå for…VANSKELIG!

* * * *

Mens tankene kan vandre og planlegge over hodet mitt skal eg strikke videre på Jaywalker`ene som om det var det eneste eg har å strikke på hehe Vettu? De blir skikkelig stilige og eg elsker fargene! “Grønt ER Skjønt!”

Må litt tidlig ut og avgårde i dag, halv ett skal eg hente Jr på skolen og få han til reggistannlegen!
Åååå nå har han snaaart hatt regulering i 12 mnd (Hmm om 3 mnd!!) og har ennå halv annet år ingen fra da av! Det er det tidligste han får den av etter som hva tannlegen sier….Var skikkelig kaos i den munnen da han startet, men hekkan det er er allerede kraftig forbedret!
Imponerende hva de kan få til altså! Jr var veldig smal i ansiktet da han startet og nå har han fått mye kraftigere kjeve skal sies, han hadde kraftig overbitt, men i steden for å skyve
de tennene inn dras underkjevet ut-Smart hehe

Anyway, eg må komme meg i gang med det eg skal til med, tror Ali har litt skumle planer her i stua,
ja han ribbet spisestua i går og fikk ut teppet på terrassen og vasket det! OffWhite teppe ER idiotisk når man har langhåret svart katt! Nå vurderer me det teppe i salongen heller og DET vil si at me må ribbe den kroken i dag……inkl MIN rotekrok! ANGST! Der er det mye ROT! STRESS!

 

KOS DEG OG HA EN
FINE DAG 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂
 

#annkingstone #isabellkraemer #strikk #strikking #genser #sweater #sheep 

3 kommentarer
    1. Det er så mange fristelser, og så mange flinke folk der ute, at en stakkars strikker er nødt til å ha mange prosjekter. Kan jo ikke bare strikke på et prosjekt, det blir for kjedelig 😊. Skulle gjerne vært en blekksprut 😝. Kos deg i strikkekroken 😘

    2. 😂 jeg har også de tre liggende; Sofies mamma, Ingrid pullover og hverdagsjakke…er det mulig!

Siste innlegg