LEKKER NORSKE DESIGN OG NYTT PROSJEKT!


Ingvill Freland

Sjekk DE fargene da!!! Rart eg gikk i fistel og skled rett i spagat!??? MINE farger, ikkje bare det,
men ALLE fargene mine er samlet i ett og samme prosjekt! WOW! Det er nesten så det hadde krevet et innlegg alene, dette er absolutt noe av det lekreste eg har sett av en genser!
*Noteres som neste kjøp*!

Til GLEDE for flere: ALLE oppskriftene er NORSKE!

 

 

STJERNEMOSE
Bildet over
Opp til 120 cm rundt brystet
Strikket i Alpakka/Silke fra Sandnes

 

 



Ingvill Freland

 

Denne skled også rett inn på MÅ HA lista! Er sikker på at DU også gikk på denne??

 

 

OKTOBERNATT
Opp til 126 cm rundt brystet
Strikket i Holst Noble

 


Ingvill Freland


SVALE

Opp til 134 cm rundt bystet
Strikket i Pickles Angora

 

 



Ingvill Freland

DARLING
Opp til 111 cm rundt brystet
Strikket i DSA Fin

 

Nå håper du sitter like YR og småforelsket sliksom eg gjør!? Det er så tilfredsstillende når eg kommer over slike lekkerbisker! Mmmmm deilig å se at “arbeidslista” vokser og vokser, Ja, eg går virkelig en FLOTT alderdom i møte *ler hjertelig* Får satse på en hel HAUG med barnebarn og GrandTante Barn!



Tenk det du, ALLEREDE i kwell må Jaywalker vike plass på oppmerksomheten, det er det eg sier; Strikking er absolutt et allsidig “Yrke” eller som hos meg en KOSEaktivitet som bedrives
HELtid HAHA *Koser Meg*

Skal nemlig prøve meg på NOE eg aldri trodde eg skulle komme til å strikke! Det er noe SKIKKELIG dill, men eg ser absolutt potensiale og tror eg allerede har et lurt bruksområde *fniser*

Dusjen er unnagjort og koseklær er på så det er bare å sette i gang!
Håper du også er klar nå? Ja klar for kwellen? Beina på vei opp på bordet? Ja DA er du i rute!
Frem med pinner og garn, JALLA!

 

KOS DEG!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Vibbedille i Godt Humør 🙂

#strikk #strikking #ingvillfreland #norskstrikkedesign #lekkert #genser #ull #alpakka

4 kommentarer
    1. Her var det noen fantastisk flotte design altså. Stjernemose gikk rett inn på ønskelista. Takk for tips. Jeg starter også fredagskvelden med nytt prosjekt. Motorsyklistens pensokker er på pinnene.

    2. Signe: Stjernemose er helt fantastisk men den der Oktobernatt var også flott! Likte veldig godt armene åååå nei eg må slutte altså hehe Kos deg Motorsykkelsokkene- de er skikkelig flotte ??

Siste innlegg