REGNER MED AT DU SKJØNNER…?


Caova Coffee

…..Ja at eg bare måtte dele disse utrolig flotte sokkene?! Har du sett sånn sirlige design før??
Her snakker me tynt garn og tynner pinner altså, så ja, tålmodigheten bør gjerne være klart til stede hehe Men DETTE er virkelig balsam….Mmmmm….Så herlig!

Vettu KA?? I tillegg til at alle disse sokkene slåss om å være vakrest, ja så er de alle søren meg GRATIS! Dvs: Znapp de til deg og legg de en lur plass slik at du har de tilgjengelig til
en dag du trenger seriøs terapi! God PLAN!

 

 

COFFEE CANTATA
Bildet over



Caova Coffee

 

PAMINA


Caova Coffee

 

PETROVCHKA



Caova Coffee

 

FIDELIO

 

Sånn *Klapser i hendene* Har du Znappet de til deg nå? Ja alle sammen?? Tenker min god nettvenn Liv nå ligger strekk ut på gulvet etter å dånt skikkelig! haha Ja du ser det, hun ELSKER sokker og er en skikkelig reser, men “problemet” er at når eg legger ut slike sokker så havner hennes pågående prosjekt lengre og lenge bak i køen *ler* SORRY Liv, men eg kunne ikkje dy meg!
Eg kan jo ikkje slite med slike problem alene hihi

 

* * * *

 

Nå derimot skal eg PRØVE å få gjort det som var planlagt, men AKK eg ligger så langt etter……
Har egentlig ikkje noe tidspress, men eg liker å holde meg seg noenlunde etter min egen plan så eg får gjøre et forsøk… Som eg nevnte for et par innlegg siden så blir det jo en ganske travel uke
og INGENTING av det har eg lyst å droppe! SÅ eg håper eg sklir gjennom
UTEN uforutsette hendelser…..Men du??

 

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN SKJØNN KWELL!
UKESTART I MORGEN!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt frustrert Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #sokker #socks #gratisoppskrifter #designsokker

1 kommentar

Siste innlegg