NORDISKE STRIKKEDESIGN: KULE SJERF – JULEGAVETIPS


Ann Linderhjelm

Ja, SJERF! Da eg var liten var det en type standargave til de som hadde alt, ja eller til han farfar,
men kan du virkelig Strikke et sjerf som er helt fantastisk og ALLE vil misunne mottakeren!
Et sjerf er ikkje lenger BARE et sjerf, ja som bare skal varme liksom, neida, nei NÅ kan det virkelig bli et blikkfang og du kan gi bort noe som er UNIKT! Hvor gøy er ikkje det??

Har funnet oppskrifter som er på norsk/svensk og dansk, de fleste gratis og noen koster noen kroner 🙂

 

 

 

RASTAFARIAN SCARF
Bildet over
Svensk Gratis Oppskrift

 

 

 



Lone Arnsted

Elsker Lone sine sjerf! Har promotert de før og de kan ikkje deles for mye!

 

 

HEARTWARMING SCARF
Norsk Gratis Oppskrift

 

 

 



Ulla Roejkjaer

 

 

ALPACA PERLER
Dansk Gratis Oppskrift

 

 

 



Charlotte Kaae

Eg elsker fargene og mønstrene til Charlotte! Man blir GLAD av alt hun designer! DU er nødt for å sjekke henne ut, du vil bli kjempefornøyd! 🙂 

 

 

JULET VINTERLUE
Dansk Oppskrift (kr 30 ,-)

 

 

 



Annsofie Petersson

 

 

ANNSOFIE`S BRIOCHE SCARF
Svensk Gratis Oppskrift

 

Fornøyd? Noe du kan bruke tror du?

* * * *

Har i grunnen bare sitter her i Go`stolen og svevd i formiddag, MEN, eg har laget MIDDAG! hehe
Kokte pasta og egg, kjøpte Toro Tomatsupper og Basilikum 🙂 “Svisj Svisj” VOLÀ!
Skikkelig tirsdagmiddag alà Vibbedille 🙂 Ja og eg steikte baguetter også 🙂 JuHuuu
Begge gutta ble veldig fornøyd og Toamtsuppe er en favoritt hos Jr 🙂
Var DU klar over at det er nydelige med fesrk Basilikum i Tomatsuppa?? Mmmmm

Ellers har eg fått litt spennende ting i boks og når eg har hatt meg en time eller 2 på puta, ja DA skal eg virkelig KOSE meg med litt sånn herlig småplukk, skal bla finne frem noe PALJETTER!!!
Ja det er det eg sier, det skjer ganske mye her i stolen min, du skulle bare visst! JuHuuu

Men NÅ? Nå skal eg retten og sletten ta meg en kwil! Siden eg skal frem med Paljetter må eg nesten rangle i kveld, ja? Paljetter = Fest og party! Yeha!!!!

KOS DEG OG NYT EN
SKJØNN ETTERMIDDAG!

 

Her er det skikkelig KoseSTRIKKEvær! Plaskregn og kuling!

 

Go`klem fra ei noe trøtt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #sjerf #scarf #norskeoppskrifter #svenske oppskrifter #danskeoppskrifter #charlottekaae

1 kommentar

Siste innlegg