HERLIGE HØSTAKTIVITETER


Det er ganske så mye man kan kose oss med “der ute”, ja men litt “råvarer” er det bare å la Kreativiteten flomme og fantasien løpe løpsk 🙂 Noen ganger kan det være greit å hente litt inspirasjon, ja kanskje du kan hente noe her i dette innlegget? hihi Selv liker eg å sitte å scrolle på nett og ellers bla i bøker bare for å få en idè! Nå skal eg ikkje påberope meg IDEÈN eg skal frem til,
men den får virkelig hjernen til å jobbe! 

Mulig derfor eg ikkje fikk sove noe særlig da eg la meg for å kwile? Det brakte og knakte ute for det var garantert storm og bjørketreet pisket på soveromsvinduet vårt,
men akk det er herlig å ligge under dyna da 🙂 



Det er EXTRA gøy når strikkinga kan innblandes, da er det gøyest syns eg! Strikke litt, pynte masse
og bare KOSE seg! Resultatet må du nok vente litt til på 🙂



Alt dette dilldallet her har eg kjøpt i Beirut, ja for vet du? Eg er sikker på at eg fant VERDENS STØRSTE Hobbybutikk der!!! Ikkje bare det, men det kostet en slikk og INGENTING!!
Ble noe overvekt på vei hjem, men det ble fortsatt billig haha

Ok, Kaffi har eg kokt, OnePiecen er på, dører og vindu er boltret, ja det er NESTEN så eg vurderer
å skru AV mobilen, ja for denne kwellen skal virkelig nytes og skal bare KOSE meg!
Det må vel være lov??

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL!
fINN PÅ NOE GØY!

 

 

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#kreativ #fantasi #perler #paljetter #strikking #kombinasjon

1 kommentar

Siste innlegg