HØSTENS LEKRESTE NYHETER!


Aisté Butkeviciené

Hva er vel bedre enn å starte en flott mandags morgen med noen virkelig Hippe og utrolig lekre Go`Saker?? Kjente eg ble helt varm inni meg da eg ramle over den ene etter den andre og eg ble så glad for ALLE sammen stupte rett inn på diverse lister hos meg og nå er det et FAKTUM: EG kommer ikkje til å kjede meg som pensjonist iallefall, det er spikra og klart lissom!

Bare ved navnet “Dragonfly” var eg solgt her….Mmmm….en skikkelig lekker sak det der, DEN skjønne fargen, og vettu?? Den er strikket i KASMIR! Hvor herlig er vel ikkje DET?? Nå må eg bare tillate meg å DÅNE litt altså, den må jo være helt utrolig å ha på seg!! MÅ liksom bare ha!! <3

Håper du også finner deg noe som kan friste? Uansett så tror eg at din morgen også ble straks MYE bedre når du fikk se den, ikkje det?? Tror Du og eg ofte liker mye av det samme?

 

 

DRAGONFLY
Opp til 120 cm i brystvidde
Gratis Oppskrift

 

 

 



Softsweater Knits

Dette sjalet vokser liksom bare på meg om du skjønner! Har faktisk en del ASK
eg kunne brukt på et…Eller kanskje Cascade..?

 

 

LOVE & DARKNESS
Mål 152 cm X 86 cm

 

 

 



Kay Hopkins

 

 

CRATER LAKE CARDIGAN
Opp til str 56″/ 142 cm i brystvidde

 

 

 



Plucky Knitter Design

Kunne godt ha surra meg inni dette altså…

 

PERSEPHONE
Mål 198 cm X 76 cm

 

 

 



Rosmary Hill

Åååå eg elsker slike kanter, ja selv om de tar litt tid…LEKKERT!

 

TABLATURE

Nå, hvor mange havnet inn på din liste da?? *ler*
 

* * * *

Hmmm krysser virkelig pinnene for at DETTE blir ei GOD uke! Tenke eg skulle sende melding til frisøren etterpå, kanskje eg kan få komme i morgen? Tro om eg ikkje skal gardere meg med at Ali kan kjøre meg til By`n? Må kjenne godt etter på ryggen også tror, er den som nå, ja da tror eg ikkje eg orker 2-3 t i en stol på den måten….Det er jo meldt fint vær og eg kunne ha ruslet litt i rundt i Stavanger og så tatt bussen hjem?? Det hadde vært noe nytt det ja! Er noen år siden sist eg busset hehe
Får ta en vurdering, mulig eg bare må utsette det hele litt til, kanskje eg får noen svar
på den ryggen denne uken?

Onsdag er det jo også opp tidlig og avgårde til sykhuset, det kan jo bli spennende! Krysser pinnene litt extra den dagen og håper på blankekjøring, ellers er det vel ikkje noe annet enn bra vær hele uka 🙂

Jaja, på FREDAG ja! JuHuuu DA er det HØSTFERIE når Jr kommer fra skolen! Ahaaaa hvor NYDELIGE er ikkje det da?? Hæ?? Fantastisk! Jr gleder seg masse til litt late dager igjen 🙂
Merkelig det der, etter bare 8 uker på skolen begynner de å bli slitne allerede hehe Men ok, de har virkelig fått kjørt seg også, MYE prosjekter og prøver på gang og nå begynner det også å nærme seg Arbeidsuka, det kan jo bli spennende! Jr har lyst å “Jobbe” som Hjelpelærer på Barneskolen 🙂
Håper jo at han klarer å fikse det om det er det han vil 🙂 Greit også siden det ikkje er så lang vei 🙂

På strikkefronten fikk eg da strikket en god del i går kveld så målet om å få genseren ferdig til helga er absolutt til stede! Ny genser til Ferien liksom 🙂 Var redd for at eg hadde for lite garn, men det lå heldigvis 5 nøster i den andre kurven som har havnet inn på Garnrommet! *lettet*

Men men, på tide å få på seg noe klær og starte dagen 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIG UKESTART!

Go`klem fra ei positiv innstilt Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #høstmote #sistenytt #genser #sjal #jakke #ull #kasmir #mote #design #oppskrifter

0 kommentarer

Siste innlegg