MAN KAN VIRKELIG HEKLE SOKKER!


ACCROchet

Ja eg regnet jo nesten med at det gikk an, men eg har ALDRI sett sååå flotte HEKLA sokker før!
Dette er garantert gamle nyheter for deg som hekler mye mer enn meg, men eg ble gledelig overrasket for DETTE vil/må eg prøve ut! Regner med at om man kan grunnteknikkene i hekling så er
ikkje dette sååå vanskelig? Har du noe erfaring med Hekla sokker?
Fortell meg om det er noen trix i boka man må/bør kunne 🙂

 

DOBBY SOCKS
Nytt Design nå i oktober

 

 


ACCROchet

Åååå disse var jo virkelig lekre!

 

MINT CHOCOLATE CHIP SOCKS
Fra mars 2016

 

 

 


ACCROchet

 

CONFITURE SOCKS
Fra mars 2016

 

 

Nå? Ble du fristet til å teste ut dette?
Garantert at EG ble det, men så er eg da heller sjelden vanskelig å be *ler*

 

* * * *

Arg! Vettu ka?? Det er så TYPISK! Har jo nå vært vant med at det er ganske OK temperaturen så da Milo fortsatt var ute i går kwell da eg la meg lot eg skyvedøra stå åpne…..*MEGET DUMT GJORT*

Nå er det ikkje minus her selv om det er kaldt om natta, men etter mitt syn så var det RETT før det var FROST her på stuegulvet! WRÆL! Det var VONDT å gå på gulvet, og hvor var Milo?? JOooda han lå
i DUNsenga sin og koste med den herlige ALPAKKAjakka eg har ofret! Min Go`stol var jo STEINKALD!
Det er på tide han lærer å lukke døra når han kommer inn……

Ble ikkje så sen i seng går heller for eg var STUPtrøtt! Gikk jo for å kwile i halv 4 tiden i går ettermiddag, unnlot å sette på alarmen for eg tenkte eg trenger MINST et par timer! Hadde akkurat sovnet da gutta begynte å romestrere med middagen på kjøkkenet, trakk dyna over hodet og sovnet igjen før det gikk i døra til soverommet! Milo hadde stått å Mjauet etter meg så Jr slapp han inn på soverommet!!! Alle som har katt VET at når en katt vil noe så kommer den helt opp i ansiktet ditt og det hjelper LITE at man da ligger under dyna! Arg!!! Etter en liten heftig diskusjon med pelsdotten la han seg da under dyna til Ali…..og startet DEN Zznorke/malekonserten…..Tror eg sov TOTALT ca en halvtime før eg bare sto opp og valsen sur som ei potte inn i stua hvor gutta satt å spiste….
*Skulle du ikkje sove mer?* Hmfr eg svarte ikkje…..Masjerte i dusjen etterpå og var HELT innstilt
på at eg SKULLE ha en fin kwell!

Det å kjempe mot søvnen er ikkje alltid like lett så det ble KUN en stripe på Still Light`en,
ei LILLA striper og DEN ble fin vettu hehe Men som kjent, tidlig i seng betyr tidlig opp! Dvs at eg nå koser meg fortsatt her i soloppgangen og skal snart kaste meg over strikketøyet og ta igjen den tapte!

Ali svippet Jr på skolen i dag fordi han ble kommandert på Postkontoret av meg! Da me kom fra Sykehuset i går lå det hele 4 hentelapper i kassa; 2 til Amira og 2 til meg hehe
Hva eg fikk?? Joda, du skal få se, men ha nå litt tålmodighet da! Følg med følg med…..

KOS DEG OG HA EN
FREDFULL FORMIDDAG 🙂

 


HUSK: Du kan KUN gjøre ditt beste og DET er bra NOK!

 

 

 

 


Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#hekling #hekle #heklesokker #sokker #crochet #socks 

0 kommentarer

Siste innlegg