FAVORITTER I OKTOBER


John Kennitt/ Design: Katrin Schneider

I denne fantastiske Strikke Boblen eg, eller ALLE me, befinner oss i mer eller mindre hele tiden er det så og si UMULIG å plukke ut noen favoritter. Ja for du kjenner nok “problemet” når du finner noe du BARE strikke med èn gang og hodet allerede befinner seg i bunnen av strikkekurver og inderst
i hyllene etter garn? Når du så kommer til overflaten igjen så er det jaggu meg minst 10 NYE ting rett foran deg som du bare DÅNER av! Det er en GOD (ikkje ond) sirkel som aldri har noen ende.
Hvis du ikkje er striks med deg selv og setter foten ned i blant vil me jo egentlig ALDRI få ferdig noen ting, nei me kommer til å sitter det vettu, ja å STARTE på noe nytt hele tiden. Kjenner at eg KJENNER litt på det *ler* Trøster meg med at etter hvert får eg ting unna, ja HALLO, eg har da strikket et LANGT sjerf denne uka hehe *Forsvarer at eg startet på Still Light mens eg har 3 store prosjekt i kurven…*

Ææænyway! Kos deg med disse Go`saken eg snappet til meg!
Ååå SEEE på den over her! *SUKK* Den HETTA vettu! Deilig deilig, farlig farlig……*DÅN*

 

COAT FOR ROXANE
Bildet over
Opp til str 51″

 

 

 



Interweaves2016/ Design: Andrea Babb

 

ICHIBA HOODIE
Opp til str 64″

 

 

 



Justyna Lorkowska

 

CÀIR DEAS
Str XS-XXL

 

 

 



Mary Scott Huff

Vet ikkje helt hva det var med disse, litt knalske(?) hehe Men eg falt nå litt for de likevel selv om HVIS eg hadde strikket de hadde eg nok funnet på noe annet til pynt hihi Kanskje et garnnøste??
Sikker herlige å ha på beina 🙂 

 

TWINKLE TOES SLIPPERS
Gratis Oppskrift

 

 

 

* * * *

Kan tro mor mi og meg hadde en koselige dag i går! Me skravla og strikket vet du og spiste DEN deilige krabben på kwellen! MMmm så snadder! Har ei SVÆRE skål med Klør i kjøleskapet så Jr kommer til å kose seg flere ganger i dag, ja eg skal nappe litt i de eg også 🙂

Fikk jo bakoversveis da eg sto opp i dag og klokka var OVER 11!!!! Det er jo det eg prøver å unngå, Hmmm nå har eg liksom mista hele formiddagen…..Jaja, får ta det igjen i kveld og heller rangle 🙂

Ali har planer om å lage sånne store Pizza i dag og det er alltid godt. Eg skal KOSE meg med salat som er igjen fra i går og heller spise mindre pizza! Blir så TUNG i magen av brødmat (les:Pizzabunn) så eg får kjøre litt sånn 50/50 i kwell tenker eg. Til vanlig spiser eg KUN Rugbrød og da føler eg magen har det mye bedre 🙂 Må jo være noe i det da så eg får være litt forsiktig 🙂

Planen i går var jo å starte på et Oransj Sjal, men eg ofret kwellen på Still Light`en og fikk strikket 2 striper. Muligens eg legger opp til et sjal i dag? Tenkte et sånn enkelt et som starter i nakken og øker utover og bare kjøre på med riller og heller strikket det ganske stort! Det må jo være godt å pakke rundt seg når snøfnugga blåser rundt hjørnene inne i by`en…..Off, får heilt vondt eg når eg noen ganger sitter her godt å varmt med dyna rundt beina og tente lys i vinduet og så er det da noen som sitter i et smug i by`n og prøver å søke ly…..TRISTE SKJEBNER! DU kan jo ta å strikke et Sjerf/Sjal du også?
Ja så kan du bare levere det inn på byens ByMisjon. Mer info om saken kan du finner HER!

Men nå skal eg ta meg en tur på badet, ja eg vaska håret i går og i dag er det RETT før kråker
og skjærer ønsker å bosette seg der, så her må det litt SERIØST glatting til 🙂 TAKK OG PRIS for ei
GOD glattetang! Jepp, eg fikk den av Amira vettu, så snille hu som tenker på mamma`en sin <3 

Etter det skal eg i gang med trekning på Give Away`en eg har her på bloggen så skynt deg
inn HER å bli med før eg blir ferdig! Jalla Jalla 🙂

NYT LØRDAGEN
OG KOS DEG MED
STRIKKETØYET!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #hoodie #knit #knitting #jacket #tøfler #slippers

3 kommentarer

Siste innlegg