GANSKE ENKELT BERRE LEKKERT!


von Hinterm Stein

Sånn inni mellom stikker eg innom profilen til HintermStein for å sjekke om det er noe nytt og jammen var det ikkje poppet om enda en Go`bit nå i oktober! Hallo liksom, tenk å starte søndagen med
å dåne liksom?? Akkurat som man ikkje er sløv nok fra før av hehe

Eg elsker f.eks slike enkle gensere som har små delikate detaljer, ja som disse herlige
flettene i raglan og på ermene Mmm *Frister*

 

 

WHOLE WEEKEND
Bildet over
Opp til str 52″

 



Laura Aylor

En annen designer eg til stadighet må sjekke ut er Laura Aylor og nå dukket det et helt HIMMELSK sjal opp og alle fibrene mine skriker:“MÅ HA”! Det er et sånn type STORT sjal eg vet eg bare MÅ HA…..
En gang….Dette er strikket i Cascade ECO+! Skikkelig nydelige tjukt garn, ja eg har faktisk en genser
i det og det er sååå mykt! Eg er på jakt etter et sjal eg kan bruke noe Færøysk Ull i, ja eg har noen nøster som eg virkelig er gnien på! Dette har iallefall størrelsen slik eg ønsker og da er ikkje
et enkelt mønster å forrakte! Lekkert altså!

 

BETWEEN OCEANS
Bildet over
Str 223 cm X 99 cm

 

 

* * * *

Sitter egentlig her ennå i en Lykkerus etter i går, eg er så glad for at eg gjennomførte
og kom meg inn til Stavanger på Strikketreff og det helt alene t.o.m! *STOLT*

Men, èn ting må eg bare si, ja uten å virke blærete på noen måte. Denne bloggen leses av noen tusen hver eneste dag, det er i grunnen ganske mange og det er ikkje så mange eg vet hvem er med både navn og ansikt. Dvs hvis du går forbi meg og smiler/nikker så er det mest sannsynlig bare du som vet at eg er meg, men eg vet ikkje hvem DU er, skjønner? Har nemlig fått en del hilsner nå etterpå på bla mail, facebook og også sms. Meldingene går i dette: “Så koselig å se deg i går”, “Så fin du var i går” osv. HVORFOR kom du ikkje å sa HEI? hehe Eg biter ikkje ser du hihi Bare av og til 🙂
Eg smilte og nikket til noen damer, men eg visste jo ikkje i tilfellet hvem du var, Men neste gang så kommer du å sier HEI, ok? Ja for eg syns det er KJEMPEKJEKT å treffe dere som leser her inn,
ja det å få et ansikt til f.eks navnet bak noen av kommentarene er kjekt 🙂

Du syns du så meg på et treff: “Leser du bloggen min?” , “Gjør du?” *ler høyt*
Eg hadde trengt et stort svart hull i gulvet å synke ned i om eg gjorde det!

ANYWAY, om ikkje gårs dagen var flott så blir iallefall dagen i dag SUPER! Som eg har fortalt tidligere så stiller Jr opp i sin FØRSTE konkurranse i dag! Rogalands Mesterskapet i Tae-Kwon Do 🙂
Gleder meg sprøtt, skal vekke Jr nå kl 9 og han skal møte til innsjekk allerede halv senest 12 så me må snart legge i vei, me skal til Hundvåg og det er lite stykke vei å kjøre!
DETTE blir SKAMGØY! Sier bare Tvi-Tvi!

Mulig eg får til å Snappe litt så du kan jo følge med der i dag:
Snapchat: @vibbedille

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE SØNDAG!

Go`klem fra ei spent Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #vonhintermstein #lauraaylor #genser #sjal #sweater #shawl

0 kommentarer

Siste innlegg