2 AV MINE FAVORITTER SLÅR TIL IGJEN!


Isabell Kraemer

Du snakker meg om å sette kaffi`en i vrangstrupen! Gjett om eg jublet over disse Go`sakene da!
I kjent Kraemer-Stil slår Isabell til igjen og det med en SUPERLEKKER genser, ligner litt på en “gammel” kjenning, nemligen  
Driftwood fra 2012! Den nye over her har noen andre detaljer og eg er sikker på at også denne har en super måte å strikke i ermene på! + at den strikkes i tynnere garn enn Driftwood (STORT Pluss) Isabell har brukt Blackhill fra GarnUdsalget, et garn som minner om
Holst Supersoft og er helt herlig! EG er nesten nødt for å finne ut dette så oppskriften havner nok
i mappa mi etter hvert! *Koser meg gløgg`ihjel*



Isabell Kraemer

Ser her du, i striper også! JuHuuuu og Shallabais! Verden står ikkje til påske!
*Skuler ned på prosjektene mine i kurven og drømmer om enda ett….*

DRIJFHOUT
Modellen på begge bildene over
Opp til str 49″/ 124,5 cm rundt brystet
Strikkes Top(Down med finurlige SMARTE ermer!

 

 

 



Ankestrick

Den andre favoritten min er Ankestrick! Om ikkje DETTE er en lekker sak over Julekjolen,
ja så vet`kje eg altså! WOW den var FLOTT! Ikkje sant den var skjønn??
Tro om den kan brukes over JulePysjen???

 

DUNE
Opp til str 47#/ 120 cm rundt brystet
Strikkes Top/ Down

Begge disse oppskriftene er ny NÅ i oktober, Publisert i går 🙂 

* * * *

Jammen skinner ikkje sola i dag også, måtte t.o.m opp med et teppe over gardinstanga!!! DA er det alt for mye sol og eg ser jo ingenting her eg sitter! Tror det har vært veldig kaldt i natt og i morgentimene for eg kunne øyne FROST på bilene som sto nede på veien! Hvis eg skal tro temperaturen som vises på mobilen min så er det 0 grader nå!?!?!? Hmmm tror den må ha hengt seg opp gitt, eller??
Jaja eg sitter nå her under dyna min eg for varmt er det slettes ikkje 🙂

Eg burte i vei og sov i morges så Ali vekket meg halv 10 med kaffi og lurte på om eg hadde tenkt å stå opp i det hele tatt hehe Herlig når man av og til sover litt frempå, men blir det for langt
ut på formiddagen DA blir eg sur altså! Ja skikkelig sur! hehe
Syns det er bortkasta å sove bort hele formiddagen!

I kwell er det Strikkekafé nede på Kystkulturen, det er MIN Strikkekafé hvor eg egentlig har gått i 10 år. Har vært litt av/på de siste åra, men eg vurderer å gå i kwell….? Er ikkje alltid det frister når kwellen kommer og det er blitt mørkt OG kaldt! Får se den der ryggen an, akkurat nå er den slettes ikkje god, men kanskje det kommer seg? Er liksom ikkje det beste å sitte på Jærstolen heller da…

Men du, det er noe eg må si angående det Voldsomme Innlegget fra i går; Det eg har skrevet er ikkje bare basert på mine opplevelser, det er også basert på hva dere har fortalt meg. Ja som eg sier flere ganger så får eg veldig mye mail/melding hvor dere forteller hvordan dere har det og hva dere opplever. Det er veldig sårt mange ganger å høre hva som egentlig skjer “der ute”. Mange triste
og vonde skjebner skal eg si deg. Det er DERFOR eg alltid poengterer at det ER viktig å KOSE
seg hver eneste dag, om ikkje hele dagen, men iallefall en time eller 2 🙂
Da lagrer du opp litt positiv energi som du kan leve lenge på 🙂

Nå skal i grunnen EG kose meg, først en tur på badet og ta på meg rene koseklær, kanskje eg hopper
i dusjen først? Hmmm får se hva eg orker, etterpå skal eg se på “Alligatorjegerne” HAHA Ja det er på TV2Sebra tror eg og eg har elsket Naturprogrammer og sånn Vitenskap siden eg var liten, ja det var liksom pappa og min sin greie og det er skikkelig kjekt! Tenk du, å FISKE Alligatorer!?? WRÆL!

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE FLOTT TIRSDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #isabellkraemer #ankestrick #strikkeoppskrifter #oktoberdesign

2 kommentarer

Siste innlegg