TIDENES KULESTE NISSELUER!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Marion Rindsem

SHALLABAIS og GOD JUL altså! Hallo i Luken! Hvis du IKKJE har ei Nisselue, ja eller lue i det hele tatt, ja da er DETTE Luene du strikker! Strikk de til ALLE! WOW sier eg bare, I`M IN LOVE!
Ikkje bare det, men de er også strikket i
Arwetta, et knall herlig tynt garn og alt som strikkes
med dette blir LEKKERT! Begge oppskriftene er NORSKE! Tenker du ble lettet nå hehe

Selve motivet er brodert på med maskesting, men det er fullstendig overkommelig for det er
jo ikkje så stort 🙂 + at det er koselig å brodere litt inni mellom, ikkje sant??

 

NISSEFAR LUE
Bildet Over
Str 4 og 8 år + Voksen

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Marion Rindsem
 

Kjenner at hvis eg må velge blir det denne til meg! RÅKUL!

 

SKULLS NISSELUE
Str 4 og 8 år + Voksen

Sånn, da skulle vel også denne Jula være reddet vil eg tro? Ho Ho Ho
Fy søren dette er GØY, ikkje sant??

 

* * * *


Hmmm eg har i grunnen gjort noe SKUMMELT!! Off ja vettu ka? Du vet når du kjøper oppskrifter på Ravelry så legger de seg i Library? I går lastet eg de ned og ligger de ganske så lett tilgjengelig
i IBook på Ipad`en…..De ligger bare der å venter….og den ene var i grunnen, da eg kjøpte den,  meningen å bli en Julegave….har eg fortalt deg at det er STRIPER?? Ja og at prosjektet strikkes
i
HOLST!?? Ja og at prosjektet i grunnen er kjapt fordi det er en veldig liten størrelse?? Åååå dette er SÅÅÅÅ farlig! Eg føler strikkekurven er blitt som KVIKKSAND! HAHA Den sluker meg HEL hehe
 

Troooo om eg skal Premiere meg selv i da når eg kommer fra legen….? Kan jo starte med å hente inn Holst-Kista mi….ja og SE på farger liksom….Off ja eg sitter nesten her å skjelver på hendene hehe
Er jo bedre/verre? enn Julaften! Unnskyldningen må jo være at hvis det i det hele tatt skal bli en Julegave må eg jo starte NÅ! Ikkje sant?? Hmmm så bra DU er enig med meg 🙂

 

Nå får eg “Snappe” meg ut av dette og komme meg på badet, som VANLIG har eg sovet med fuktig hår og da har Glattetange og meg en jobb å gjøre 🙂 Etterpå blir det så fint atte 🙂

Men, ha en SUPER dag!
Husk at DU er Kjempeflott som du er!

 

 

 

 

KOS DEG OG NYT
HELE DAGEN

 

 

 

 

Go`klem fra ei Spent & Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #nisselue #råkul #jul #christmas #lue #hat #strikkeoppskrifter #norskeoppskrifter

0 kommentarer

Siste innlegg