ALLE SYNS KALENDER ER GØY

Eg har fått pakket og hengt opp halve kalenderen til Jr så nå har eg
bedre tid til å tenke ut den neste halvdelen 🙂

Mor mi henger opp den gamle kalenderen som hun broderte til oss da me var små, der henger hun på litt gaver som er til barnebarn og olderbarn. Eg har gjort det til min greie å henge på litt til henne også, hun gir så pass mye hele Jula at det skulle nå bare mangle 🙂

Ikkje så lett å finne på noe til ei på 76 som har absolutt ALT! Ja hun mangler ikkje noe! Nå er det da heller ikkje mengden som teller, men den lille spenningen du får før du har pakket den opp hvor du lurer på hva nå dette kan være – DEN er verdt det 🙂



Det eg gjorde var å kjøpe ALLE Favorittene hun har som eg kunne komme på! Ikkje så ofte hun unner seg slike godsaker og da passer det jo å spre de litt ut i hele desember,
kanskje det kan gi litt Juleglede?

Skal en tur opp om henne i morgen så da satser eg på at hun har hengt opp kalenderen 🙂



 

HER har du endelig GrandNiesa vår som ble født 19.september! JuHuuu
Nå er hun over 2 mnd og er sååå skjønn!
I dag tikket disse bildene inn på mobilen min og de er nettopp kommer hjem fra Julefotografering! 


Ja det tar på å skal drive å smile til fotografen!
Det var til henne eg laget den fine Barselkofferten til vettu 🙂
Som du ser så har hun fått på seg
Little Sister Dress (Norsk gratis oppskrift) som eg strikket
i Holst Supersoft! Ble jo en skikkelig FLOTT Julekjole det må eg si, passer jo helt supert!
*Gleder en strikkers hjerte*

Nå har eg shainet av litt etter middag, kokt kaffi og tent lys så her er man klar for kwellen 🙂
Blir en tur med Dag Otto og Kristian etter hvert før eg svipper innom Farmen 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIG KWELL

Go`klem fra ei litt trøtt Vibbedille 🙂

#kalender #kaldergaver #favoritter #littlesisterdress #strikk #strikking

3 kommentarer

Siste innlegg