JUL I STUA OG EN HELDIG VINNER!

Ahaaa ENDELIG!!! FREDAGEN er her! Dvs 2 dager fri og 2,5 til ferien starter
ÅÅåååå hvor wonderschøøøøøn! Gleder meg som en unge!

I dag slo virkelig Gullfiskhukommelsen inn! EG hadde GLEMT at eg skulle kjøre Amira til flyplassen! Hvor tullete kan man egentlig bli!?!?! Dermed ble ruta mi en annen retning enn først antatt;
Amira kom her, eg kjørte henne ut, dermed tok Jr bussen hjem fra skolen og eg fòr rett på Rema for
å handle og deretter på Kiwi, ferdig på 35 min! WOW ny rekord! Husket heldigvis å kjøre innom Posten og fikk premiene til Bente og Lise i posten, dere får den FØR Jul 🙂

Gutta sto å ventet på meg da eg kom hjem så de tok alle varene opp og eg rydde de på plass mens Ali digget til mat! Han kokte ei tunge i morges og laget gode skiver med det og laks til middag/kwells.
Da var det på tide med en dusj for meg og nå sitter eg her som et slakt
og Jr har fått et gryte med gløgg hehe

Jadda, NÅ er kwellen i gang! Tviler egentlig på at eg rusler ut på kjøkkenet igjen dermed må bare flesket og peppermynten vente, til i morgen kanskje?



Juledill som ungene fikk i kalenderen da de var små 🙂


Ingenting er vel bedre enn den pynten ungene laget som små? –DibHassan 4 år 🙂



Har ikkje hjerte til å sette Gnomen på trappa! NOP!
Eg er redd for den så den står midt foran meg her, mye koseliger!



Da eg sto opp i 9 tiden i dag møtte denne himmelen meg
og eg vandret rett ut på terrassen! WOW for et syn!



Da var det på tide å trekke en vinner av dette garnet! JuHuuu

Denne pakken vil bli sendt over helga, ja så sant at vinneren melder seg, ok?

Den heldige vinneren denne gangen er:

 

ELLBJØRG!

JuHuuuu GRATULERER!
Send meg adressen din på
MAIL så får eg fort pakken i posten,
kanskje du får den før Jul så kan du strikke i Romjula!
Håper iallefall du får koset deg masse med garn og oppskrift 🙂

Tror rett og slett eg skal bevilge denne kwellen på den halve sokken eg har igjen å strikke og heller satse på å bake noe mer i morgen?? Høres ikkje det ut som en GOD plan?? Ok, flott, da er me enige 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG MASSE OG NYT
HELE KWELLEN 🙂

 

Neste fredag er det Lille Julaften og Amira kommer hjem for Jula! Ho Ho Ho

Go`klem fra ei veldig fornøyd Vibbedille 🙂

#jul #julistua #hjemmelagetjulepynt #rødjul #giveaway #vinner #puna #alpakkagarn

3 kommentarer

Siste innlegg