NÅ KAN DU STRIKKE OG HEKLE PEPPERKAKENE


Sara Elizabeth Kellner

Redd for å bli feit mellom Jul og Nyttår? Redd for alle kaloriene? Sett deg ned å forbruk kalorier
i steden for! Jepp, det er ikkje den ting som ikkje kan strikkes eller hekles så det er bare å sette i gang! Jo før jo bedre, man vil jo ikkje bli feit!?

Det er jo BARE tull skal vites! Man legger da IKKJE på seg mellom Jul og Nyttår!! Nop, det er mellom Nyttår og Jul man heller skal ha et sunt og VETTUGT forhold til mat og ei kake i ny og ne, eller til frokost, middag og kwells har aldri tatt liv av noen! Ikkje gjør det noe om man har noen kilo på baken heller, det skulle vel egentlig ha LITE å bety!?? Man må ha et mer avslappet forhold til det hele hvis ikkje blir man jo helt TULLETE!! Nei, takke meg til pinner, heklenåler og kaker av ULL!
Ingen over, ingen ved siden av 🙂

Oppskriftene over og under er GRATIS!
Grabb i vei, sett deg ned og ta et pust i bakken 🙂

 

 

 

GINGERBREAD BOY
Bildet over

 

 

 

 



Michele Wilcox

 

GINGERBREAD TREE ORNAMENTS

 

* * * *

Vettu ka?? Eg syns NETTOPP me tente det første lyset i staken??? Allerede sitter eg her med 4 tente lys og neste søndag er allerede dagen over, men til gjengjeld gjenstår mange late og herlige dager!
Eg nyter hele dagen eg, ja hver dag! Det er så deilig å ha en sånn kriblende glede nederst i magen som bare venter på å boble over! Mmmm deilig deilig!

I dag eg virkelig få klippet opp det Bringebærflesket hehe Det er rett før gutta bare spiser det rett ut fra forma! haha Me fikk jo besøk i går og etter det begynte Ali på lørdagsmiddagen så eg fikk ikkje gjort det vettu, men det har ikkje så mye å si for selve flesket. Deretter er planen å triller Peppermyntekuler til eg ser maen med ljåen! *ler* Alltid gøy å klisset med sjokolade JAMMY!
Bli med via SnapChat! (vibbedille) Send meg også bilder/film om hva DU holder på meg! GØY!!

Hvis eg har mer energi igjen etterpå må eg få startet å pakke inn gavene! Ja for nå er eg redd at bare dagene fykere enda fortere og plutselig så står eg der vettu hehe *tabbe* Men eg trooor eg er ved veis ende hva angår bakinga, kan vel si meg fornøyd med 14 sorter, evn 15 hvis eg tar marsipanen
i samme slengen i dag 🙂 Trooor gutta og Amira skal kunne kose seg nå ja!

Eneste “Problemet” eg egentlig har i dag er; Amira spurte om eg/me kunne vaske bilen hennes før me henter henne på flyplassen i kwell….Hmmm….det også gjøres på en Esso, Hmmm noen som vet om man kan vaske bil etter kl 20 på kwellen? Da skulle det går greit liksom, ja å gjøre det når me først er ute, ja for er det noe den bilen trenger så er det virkelig en vask! VIRKELIG!

Men ok, nå tror eg at eg tar meg litt kaffi til mens eg legger logistikken klar for dagens kjøkkenangrep! Deretter er det best at INGEN går i min vei for NÅ må eg få det i box og på glass!

 

 


KOS DEG MED DITT DU OGSÅ
OG HA EN FLOTT SØNDAG!

Go`klem fra ei gira Vibbedille 🙂

#pepperkake #strikking #hekling #gingerbread #julekos #juleglede #adventslys #4.søndagiadvent

1 kommentar

Siste innlegg