NÅ ER ME KLAR FOR EN MAGISK JUL!

Endelig! Sokkene ble helt ferdig i dag! Pakket inn og levert så nå har eg rigget til Julekurven med masse herlig Holst Supersoft og oppskriftene ligger klar å Ipad`en –
Det er bare å sette i gang! Ho Ho Ho

 

Tror ikkje me klarer å komme mer i havn en det me er nå! Joda, sikkert noen kroker som kunne vært mer ryddig, men jaggu godt at me skal oppholde oss i stua 🙂 I morgen skal eg bare dulle ferdig rommet til Amira, men det er bare kos vettu, det beste er at ingen av oss har noe ut å gjøre 🙂
 



Lydia Trysselt

Det er disse figurene eg skal hekle og kose meg med! Hvor mange det blir er ikkje godt å si,
men eg skal nå prøve meg! Oppskriftene til alle disse og flere finner du HER INNE!

Egentlig har eg ikkje gjort så mye i dag, var å hentet Jr på skolen i halv 12 tia (I PYSJ), men me fikk en elektrikker på besøk i 14 tiden som skal fikse en spottlist og rett etterpå kom nevøen vår niesa vår – KJEMPEKOSELIG! Nevøen vår bor i Tromsø/Oslo og niesa i Bergen så me ser de kun ca 2 ganger
i året. Kjente det var veldig lenge siden nå ja 🙂 Da ble det skravling og et lett inntak av snop og kaffi.

Etter at de var gått og Ali og eg satt her hoppet me bare i ei joggebukse og kom oss på butikken! Kunnne jo like godt gjøre det nå i kwell som i morgen! Som sagt så gjort! Lite folk der om kwellen så me gikk der å valset vettu og fikk det me skulle ha + litt til så nå er dørene boltret og me er klar for Jul 🙂

Ellers er eg veldig glad for at alt er i boks for eg fikk telefon fra legen min i dag….
Han hadde fått svar på rønkenbildene eg tok forrige onsdag – IKKJE noe oppløftende! Han håpet
å kunne gjøre noe smertelindring før Jul, men skulderen er så “most” sa han at det var ikkje lurt
å begynne med sprøyter oppi der pga mye betennelse i sener og muskelfester +
at forkalkningen fra i fjor er betydelig forverret, Ja ja God Jul liksom hehe

Har time hos han i januar så eg fikk beskjed om å holde armen i mest mulig ro og albuen inn i siden mest mulig! Ikkje løfte armene eller gjøre noe som forverrer smertene så dvs INGENTING!
Jaggu godt at kakene er i boks selv om eg egentlig mangler kokoskaker…..Pytt Pytt 🙂
Kunne jo faktisk vært så meget mye verre! Nå blir det visst nok operasjon neste år da vil eg tro…..

ÆNYWAY! Nå er det kwell, Ali ligger her på sofaen og eg har dusjet og fått på pysj så her er me klare for å nyte mange late dager – Blir så herlig atte 🙂

KOS DEG OG NYT DAGENE
OG KOS DEG MASSE 🙂

Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille 🙂

#julekos #hekle #holstsupersoft #holst #lalylala #julefigurer #julenerher #ferdigtiljul

7 kommentarer
    1. Ønsker dere en riktig God jul og Godt nytt år! Dere må kose dere masse. Jeg og fam skal til svigers i Holland. Flyr imorgen kveld. Nå har jeg etter inspirasjon fra deg en fin kurv fyllt med Holst supersoft, og kjøpt mønsteret til Persian dreams teppet.Må bare gjøre ferdig to halvferdige kofter.. 🙂 Gleder meg! Juleklem fra Tonje

    2. Nå sitter vi og spiser frokost i Stavanger, og er lykkelig for å være her etter en laaang reise og mange tunge løft. Men alt det er glemt når vi vet at vi skal få være sammen med barnebarn i julen. Ønsker deg og din en god og fredelig jul, og håper de kan klare å være flink og holde armen litt mer i ro. Vet det er vanskelig, men har tro på at du klarer det og at det vil hjelpe.

    3. Eivor: Såååå koselig 🙂 Tenker det er herlig selv om været ikkje er det beste 🙂 KOS deg MASSE og nyt herlige dager sammen med de små 🙂 De vokser så fort!! Go`klem 🙂

Siste innlegg