EN STRIKKEBOK VERDT Å ØNSKE SEG!


Regina Moessmer

Noen ganger bare kommer det Bøker som rett og slett klasker deg MIDT i pannen! Du får hjerteklapp og pustebesvær, du blir klam i hendene mens du roter frem Visa`en, trekker pusten, taster rolig
og kontrollert – VIPS så har du en FANTASTISK Strikkebok tilgjengelig!

DETTE er en slik bok, iallefall for meg! GLEDER meg til “Kunstnerlønna” kommer JuHuuuu

 

 

MAINE
Bildet over
Opp til 136 cm i brystvidde

 

 



Regina Moessmer

MALLI
Bildet over
Opp til 121 cm i brystvidde



Regina Moessmer

CURVE
Bildet over

 

 

For i underkant av 200 kroner får du disse 3 designene + 4 andre som er like vakre,
altså totalt 7 design! Disse 7 er samlet i eBook og du kan se ALLE designene
HER,
hvor du også kan kjøpe boka!

Vil du se andre og flere lekre design av Regina Moessmer bør du ta en kikk HER!

* * * *

Siste nytt fra Ali er at flyplassen i Istanbul er STENGT på ubestemt tid og han fikk beskjed om
å kjøpe seg ny billett og få refundert pengene for den kanselerte billetten innen 14 dager!
Om de tror me driter penger?? Ali slo i bordet og Vips sto han med en skikkelig oppgradert
billett til Qatar og videre til Beirut i natt 🙂 Det pleier å ordne seg for snille gutter 🙂

Nå har eg hatt meg en dusj, spist et knekkebrød og fått på meg koseklær 🙂
Blir strikking frem til eg skal hente Amira i halv 4 tiden 🙂
Dessuten er det på tide å vekke Jr 🙂 Ute er det 2 grader, regn og ISKALDT!!
Brrrr *Ullsokker*

HA EN STRÅLENDE SØNDAG!

Go`klem fra ei snart avslappet Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #reginamoessmer #ebook #strikkebok #strikkeoppskrifter 

6 kommentarer

Siste innlegg