HEKSEJAKT I MODERNE TID…

Tror eg er blitt veldig naiv eg…Trodde en del av det å være et medmenneske var å blant annet HJELPE andre mennesker som f.eks var på flukt? Eller tar eg feil? Hjelpe mennesker som ikkje har det like bra som oss selv? Gi av oss selv? Det er iallefall det eg har oppvokst med og absolutt har lært videre til mine barn, men akk så feil kan man da ta!

_____________________________________________________________________________

Nå skal man derimot slå beina av folk, ta fra de alt de eier og har + verdien av det å VÆRE et menneske, et menneske som er nyttig og gjør en innsats! Her er det ikkje snakk om en saftig bot,
et år i fengsel eller en smekk på hånda, nei ribb personen til skinner og ta fra han ALT han
har bygd opp, ta fra han tryggheten og send han på fattighuset som en krigsfange på flukt…
ER ALT DETTE NORGE?? Nei, det er LISTHAUG! Får frysninger bare av å skrive navnet…Nå syns eg virkelig selv du Listhaug er vel drøy! Kanskje det heller er en spesifikk annen som heller bør stå først
i utsendingskøen?? En mann som seriøst ikkje fortjener noen spalteplass en gang!

 

Men en skikkelig flott norsk statsborger, det kan du sende ut? En som kom hit som barn?

Nå vet ikkje eg om han løy eller ikkje, men se for deg dette senariet:
“En redd og rådvill tenåring kommer hit til Norge, fra et krigsherjet land og frykter for sitt liv, hvis en
løgn i denne tøffe sammenhengen kan redde livet hans, hadde ikkje du gjort det samme?”

Garantert du sier nei, det kan du gjør, fordi DU aldri har flyktet for livet ditt og forlatt alt du kjenner!

Selv har eg flyktet fra bomberegnet med 2 små barn på slep og eg kan love deg; eg hadde uten å blunke servert både en og 2 løgner for å komme meg i sikkerhet!

Så kanskje han løy som 14 åring, hva så?? Han har da VIRKELIG betalt tilbake med renter spør du meg! Han er en pliktoppfyllende ung mann som har lært seg norsk noe DU sier er et KRAV, han har tatt en skikkelig utdanning, har en flott jobb og lever på samme måte som oss andre etniske nordmenn! Han står likestilt med oss! Eller er du REDD? Har DU fremmedfrykt?? Noe må det jo være siden du kan utvise et sånn HAT mot flyktninger/asylsøkere/innvandrere! De er da for søren bare mennesker, mennesker med en tung og vanskelig bagasje!

Ja eg mener også at mye kan bedres på innvandrings fronten, men i denne saken vil eg si du er helt ute å kjøre! SERIØST!?? Skjerp deg og hvis litt MEDMENNESKLIGHET! Kanskje du bør ønske deg en ordbok så du kan lese hva det vil si? I slike saker er det rett og slett flaut å være norsk!

Sender virkelig en GOD klem avgårde til Mahad Abib Mahamud og håper virkelig det
ordner seg og at du får bli! Dette er UHØRT! Ønsker deg masse lykke til!

Til slutt så vil eg be deg som leser dette om å ytre din mening hvor som helst på nett for dette kan ikkje me som nordmenn finne oss i! TENK om det dette var deg?? Prøv å sett deg inn i denne umenneskelige situasjonen! Det finnes ikkje ord som kan beskrive hvor fortvilende dette er!

UNDERSKRIFTSKAMPANJE

 

 


Skjerp deg, Listhaug!

 

 

 

Hilsen en forbannet og flau Vibbedille!

#mahadabibmahamud #statsløs #listhaug #blodigurettferdig #galskap #heksejaktimodernetid #flautåværenorsk #krigoffer

10 kommentarer
    1. Man kan ikke tenke enkeltsak her. Om man gjør et unntak her sier man; du kan komme til Norge og lyve til oss! Det går helt fint!
      Når hadde du sagt at man burde sende personen hjem da? Burde man sendt han hjem om han aldri hadde jobbet? Om han hadde jobbet mindre enn 5 år? Hva om han var syk?
      Om ma gjør et unntak for 1 person så får det konsekvenser for alle. Men det er en vanskelig sak.

    2. Heksejakt? Ja! Lurer virkelig på hvordan dette skal ende. Vi lever i en gal, gal verden hvor mennesker blir mindre og mindre verdt for hver dag som går. Resurser burde vi virkelig ta vare på, de svake også. En dag står vi der og trenger hjelp. Hvor velkomne kommer vi til å være der vi ender?

    3. Nå har det i lang tid gått for langt den andre veien. Landet vårt har vært fullstendig åpent for alt og alle. Nå har pendelen snudd og det går åpenbart for langt den andre veien. Men kanskje de som var åpne for fri innvandring og åpne grenser nå ser hvordan reaksjonen blir?

    4. Det som er så himmelropande urettferdig her, som gjer meg ordentleg kvalm, det er at denne mannen skal kastast ut utan å få lov å forsvare seg i ein rettssal! Han har papir som dokumenterer at han IKKJE har servert løgner til UDI. Heile situasjonen skuldast at nokon ANONYMT har sendt inn klage på han og sagt at han ikkje er frå Somalia slik han hevdar, men frå nabolandet Djibouti. Djibouti kjennest ikkje ved han og nektar å ta imot han no. Dermed kan han ikkje kastast ut, men misser personnummer og alle rettar i Norge. I ein norsk rettssal ville mannen fått medhald, trur jussekspertar, men han får jo ikkje saka si for retten ein gong! Er dette å vere “streng, men rettferdig”???

    5. Oppdatering: No får han visst saka si for retten likevel, det er bra, då ventar vi i spenning! Det er visstnok ulovleg å gjere ein person statslaus, og han har kun ett statsborgarskap, nemleg det norske…

    6. Jeg håper det ordner seg for han, men når det er sagt er det faktisk et samlet storting som står bak. Ikke Listhaug alene… Bloggen [email protected] beskriver dette på en fin måte. Ha en fin søndag 🙂

    7. Enig i mye du skriver her, MEN denne saken mot han startet lenge før Listhaug så det er ikke rett å gi henne all skyld:)

    8. Heksejakt!?……..pass på så det ikke oppfordres til heksejakt på Listhaug….

Siste innlegg