ER DET MORSDAG SNART?


Marion Louise Rindsem

Du, Du DU! Om ikkje det er Morsdag snart? Er ikkje det nå på vinter/vårparten liksom??
AHAAA eg har funnet en Gave som Amira og gutta bare MÅÅÅÅ kjøpe til meg!! Snakk om å bli klasket midt i pannen tidlig en søndag morgen! Denne lua fikk meg virkelig til å tilte over kaffikoppen for den var jo super søt og stilig! Lua finnes i DENNE BOKA og den bare eg ha! + at det finnes 50 andre kanonfine luer i den også, noen har eg vist her inne på bloggen tidligere!

Nei, mest sannsynlig kommer eg slettes ikkje til å strikke et lass med luer, men FINE strikkebøker er både et krav og et møst og eg bare MÅ HA den i samlingen min! Er du ikkje enig i det??

Sannheten er den at det var rett før eg bare klikket i vei for å få den i posten uti uka, men eg klarte
å styre meg! Ja eg MÅÅ styre meg! Det er noe av det eg syns eg skumlest når eg er alene……eg har ikkje like god økonomisk sans som Ali…..sammen er me flinke til å SPARE og tenke fornuftig,
men eg?? Hmmm Ja det kan glippe litt av og til hvis eg ikkje holder meg litt i nakken, eller litt for IMPULSIV er vel mer riktig å si! Heldigvis har eg vært flink til nå!
 

For å bevise det for meg selv skal eg ta en skikkelig grundig sjekk i fryseren i dag og prøve etter beste evne å planlegge middagene for hele neste uke! Det burde ABSOLUTT la seg gjøre for fryseren er full av både fisk, kjøtt, kylling, kjøttdeig, fiskepinner og fiskekaker og ikkje minst bakverk!
Dvs det er INGEN grunn til å være sulten i det hele tatt 🙂

Må jo bare si at eg seriøst BEUNDRER de som er alenemødre! Håper virkelig du klapper deg skikkelig på skulderen hver kwell for godt gjennomført arbeid, er ikkje sikkert det er andre som gjør det,
men VIT at du fortjener det virkelig! Du gjør en kjempejobb!

Nå er det 0 problem for meg å være alene hjemme med Jr, han er tross alt snart 15 år og det er bare en sann fryd å være med han, men det å f.eks planlegge middager hver dag og styre med alt
det huslige alene? Tar litt tid å komme inn i en rytme, men hvis eg skulle f.eks hatt 2 unger
under 7 år samtidig! Hjelpe det meg! Nei Takk å pris for at eg har noen å dele alt med 🙂

Siden Jr er tenåring er det synonymt med å sove lenge derfor nyter eg nå ME-TIME på morgenkwisten og ganske snart skal eg ta meg en lang og skikkelig varm dusj og få på meg rene KoseKlær!
Det er søndagen sin det ser du og etterpå tror eg faktisk at eg skal skrive noen Postkort! Tja, tro HVEM eg skal sende til? Kanskje det blir DEG? Hvem vet, me får se hvem Postbudet tar en tur til det 🙂

Men du? Hvis du har lyst å gjøre meg en tjeneste så har eg en hihi
Siden eg egentlig er ganske sosial, men ikkje orker å farte rundt for å møte alle eg har lyst å treffe,
ja så ønsker eg meg altså Steds Postkorter fra hele landet! Selv om du gjerne ikkje kommer til send et til meg så håper du kan dele DETTE INNLEGGET slik at andre kan gjøre 🙂

Hadde satt skikkelig stor pris på det!
Kanskje eg setter Guinnes Rekord igjen haha I antall Postkort! Ja, du skal da slettes ikkje le av det! Alle lo da eg sa eg ville sette Guinnes Rekord i Strikking i 2010! HA! Eg alle som var med klarte jo det!
INGENTING er UMULIG! Så det så 🙂

Men nå? DUSJ!

KOS DEG OG HA EN
HELT MAGISK SØNDAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #søndag #knit #knitting #marionlouiserindsem #luer #strikkebok #mordagsgave #alenemødre

5 kommentarer
    1. Morsdag er 2 søndag i februar, så det skulle tilsi 12 februar. 🙂
      Lua var knallfin så skjønner godt at du ønsker deg boka.
      Her skal det også dypdykkes i fryser`n for å planlegge neste ukes middager. Syns det er greit å ha en plan, sånn at det ikke bare blir handlet inn en haug med ting vi egentlig har i hus fra før. 🙂
      Har også en “date” med Lueboka til Bitta for å finne en lue å strikke til tenåringen. Eller kanskje det blir en baggy Marius til han…Uansett kjekk strikk. 😀

Siste innlegg