KREATIVT KUNSTVERK?


Ruth Kindla

Dette må vel absolutt være noe for en kreativ sjel? Her har du i tilfellet stort spillerom! Malen er satt så er det opp til deg hvordan du vil fargelegge det hele! Ahaa ser jo veldig GØY ut da og JA, om eg hadde fått akkurat den over her så hadde eg absolutt brukt den, hvorfor ikkje liksom!? Det er jo kjempekul!
Den er strikket sidelengs og er basert på Short Rows (Forkorta rekker) I utgangspunktet ikkje
så avansert, men for et arbeid da! Stilig!

 

 

MAGISCHE AUGEN
Bildet over
Str 38 – 42

 

 

 

 


Ruth Kindla

Et problem eg har når det kommer til håndarbeid er friheten, flere ganger har eg prøv å være vilkårlig
i farger f.eks. Eg begynner gjerne godt, men sakte men sikkert så sklir eg ubevisst inn et system
og til slutt tar eg full kontroll over hele greia! Det samme gjelder om eg skal mixe kvaliteter –
eg klarer ikkje fullføre den mest perfekte galskapen en gang hehe Må nok bare innse at eg er en kontrollfreak når det kommer til strikking…og ikkje minst farger…

 

 

TSUKINO
Bildet over
Str 40 – 48

 

 

* * * *

Har i grunnen vært satt ut siden i går ettermiddag….Føler det er ganske surrealistisk på en måte
og siden vedkomne selv har annonserte dette kan eg gjenta det det her for dette er så trist
og eg har en skikkelig vond klump i magen…

En strikkevenninne som tidligere bodde her i Stavanger har blitt alvorlig syk. Hun ble syk før jul da hun fikk alvorlig blodforgiftning og ble lagt i kunstig koma. Hun våknet etter ca 4 uker, ganske nylig altså
og fikk beskjed om at begge armene og beina måtte amputeres! Vet ikkje hvor mange ganger eg leste det innlegget, eg klarte liksom ikkje skjønne det eg leste for det var så uvirkelig og når eg skulle fortelle det til Amira og Jr klarte eg ikkje lese det høyt en gang….HERREGUD så skjørt livet er mangen ganger! Dette er uten for min fatteevne og eg kjenner bare et behov for å gjøre noe!!??
Men HVA liksom??

Vet du hva? Ta GODT vare på deg selv! NYT hver dag og finn små gleder i hverdagen og LEV!
Tragedier kan ramme alle og ingen vet hvem og det er viktig å ta vare på hverandre <3 

HA EN SKJØNN TIRSDAG!

Go`klem fra ei TAKKNEMLIG Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #farger #kreativ #jakke #fasinerende #tavarepålivet #nythverdag

5 kommentarer
    1. Sånne nyheter ryster en helt inn til margen og det tar tid å faktisk få hodet rundt det. Masse varme tanker og klemmer. <3

    2. Hjertet mitt brast i går da jeg leste den oppdateringen. Nok en påminnelse om hvor skjørt livet kan være.
      Herlige oppskrifter du har funnet fram. Den første satte noen hjerneceller i gang:)

    3. Wenche: Det “søkke” i magen min hver gang eg tenker på det….rant en del tårer i går ja…Me var i samme strikkegjeng når hun bodde her og eg vet hvilken sprudlende og positiv dame hun er og det er så uvirkelig…

Siste innlegg