VLOG: TIDLIG EN SØNDAG MORGEN


Foto: Vibbedille

Som eg pleier å PRESISERE mange ganger: Man blir ALDRI for gammel til å lære seg noe nytt og hvis man vil bli med på showet så gjelder det å henge med fra starten. Dette er noe eg har tenkt på ganske lenge, men har liksom ikkje helt turt! hehe

For en stund siden opprettet eg en YouTube Profil (Du kan Abonnere på den om du vil!) og i går hentet eg den frem igjen og i dag publiserer eg min første film MoHaaaa
Filmen har slettet ingen WOW-Effekt, men man lærer etter hvert, kjenner at det hadde vært kjempegøy å lært seg å redigere film 🙂 DET må eg lære meg og eg klarer det helt sikkert!

Denne filmen er laget litt sånn på sparket her i soloppgangen, men eg regner med at når Ali omsider kommer seg hjem kan det bli fart på sakene hehe

Enn så lenge får du jo kose deg med en liten morgenfilm fra meg så snakkes me utover dagen 🙂 
 

Veldig fint om du gir meg en liten tilbakemelding. (Bare KLIKK på bildet)

(Har funnet ut nå at når du ser filmen blir du “flyttet” til YouTube, egentlig ingen problem, men eg vil du på en måte skal bli værende på bloggen når du ser filmen, dette skal eg ordne må bare finne ut av det hihi)

Har lyst å vite om det var helt greit å se selve filmen? 🙂

Nå skal eg bare nyte stillheten her i heimen med masse fugler som koser seg på terrassen og etter hvert så suller eg meg i dusjen og får på meg rene KoseKlær 🙂 Det er jo tross alt MORSDAG så eg kan jo stort sett gjøre som eg vil MoHaaaa

Amira kommer muligens i løpet av dagen, men me 3 har planer om noe skikkelig koselig i morgen kwell! Ja det er bare å følge med så få du bli med du også 🙂

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
NYDELIG SØNDAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei Ivrig og Positiv Vibbedille 🙂

#søndagmorgen #vlog #youtubefilm #minførstevlog #morsdag

10 kommentarer

Siste innlegg