COMMON GROUND – DEN PERFEKTE VÅRJAKKEN


Elizabeth Smith

Hva med en florlett og herlig luftig jakke til våren som likevel er lun? Alt dette får du i denne
Common Ground jakken + ei deilig hette, eg ble jo solgt ved hetta og før eg visste ordet av det hadde eg fått kjøpt garn og eg startet på den omtrent på vei fra postkassa. Likte veldig godt å strikke denne, tjukt, lett garn på pinne 6 går rimelig fort 🙂

COMMON GROUND
Bildet over
Opp til str 4XL ( 149 cm rundt brystet )

 

 

 

 

 



Foto: Vibbedille

Dette er en jakke eg har blitt veldig glad i og den blir brukt en del 🙂

Her har eg den på meg en dag Ali og eg var inne i Stavanger når eg hadde et frisørbesøk 🙂
Skikkelig FRECH farge 🙂 

 



Foto: Vibbedille

 

Garnet er Cascade ECO+ og fargen Pumkin

Ikkje er jakken vanskelig heller og du trenger ikkje være så veldig erfaren for å takle denne,
det er bare å hoppe i det og prøve 🙂

JA, nok en gang så er det en engelsk oppskrift og Nei, eg aner ikkje om det finnes en norsk oversettelse. Hadde det derimot vært en lovlig norsk oversettelse så hadde eg
visst det og da hadde eg linket til den 🙂

Den strikkes i et stykke, sømløs og Top/Down 🙂 ELSKER det! 🙂 

 

* * * *

Jaja så var det mandag – IGJEN! Helgene går så alt for fort! Ja du liksom bare blunker på fredags ettermiddag og vips så sitter eg her kl 6 om morningen og gnir søvnen ut av øya!

Det som er et stort + er at eg merker GODT at det blir lysere for hver dag! Nå er det ganske lyst når me kjører kl 8 altså! 1 mnd til så har me sola høyt over fjellene i øst når me kjører – HERLIG!

Etterpå nå har eg en PLAN! Jepp, tenkte faktisk at eg skulle vaske/rydde kjøleskapet!
Siden eg har planer om å handle senere/eller i morgen og da blir det en del sånn matpakkemat som oster/pålegg etc + grønnsaker og da er det så herlig når det som er litt gammelt er borte + at det er rent
Satser på å bruke ca 1 time på rydding/vasking i dag for så å bare kaste meg over strikketøyet
og nyte fred og ro frem til Jr skal hentes 🙂 
 

 

KOS DEG OG HA EN
DEILIGE MANDAG

Ser ut som om sola kommer frem her i dag 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #commonground #jacket #strikkejakke #strikkeoppskrift #vårjakke

1 kommentar
    1. Superfresh jakke i den oransjefargen da. 😀
      Ha en fin mandag. 😀 Her skal det bare slappes av og strikkes frem til elevsamtale senere i dag. 😀

Siste innlegg