SYKT LEKRE STRØMPER – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFTER


Rich Ensor

Nå er det den rette tiden til å strikke TYNNE ullsokker! Ja for ullsokker kan man da bruke hele året, bare lag noen tykke og noen tynne. Nå til våren er det jo lekkert med litt tynne og lekre sokker, spesielt når buksene kryper oppover leggene pga varmen 🙂  Ikkje bare er det lekkert å ha på seg, men det er jo sååå kjekt å strikke! Tynne og masse strukturmønster, ja det ER noe dill, men så kjekt det er da!

Tynne sokker på pinne 2 og 2,25 Mmmmm MIN favoritt!

 

 

RECTIFY
Bildet over

 

 

 

 

 



Rich Ensor

PRETTIFIED THRASH

 

 

 

 



Rich Ensor

NELDORETH

 

 

 

* * * *

Da slenger eg ut en Vlog som forteller deg om dagen min:
(Kan jo unnskylde “DusjeFrisyren” haha Fredag ER Fredag!)
 

 

 

Da må du KOSE deg masse og ha en
Herlig og Skjønn Fredags Kwell!

Tror eg tar å skriver noen Postkort før eg starter strikkinga 🙂

Go`klem fra ei Fornøyd og Helgeklar Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #freepattern #gratisstrikkeoppskrifter #sokker #strømper #socks

2 kommentarer

Siste innlegg