GREIT MED NOE SOM ER ENKELT – GRATIS SOKKEOPPSKRIFTER


Michaela Richter

Dette har du og eg snakket om før, du vet…..RESTEGARN! Striper, supert når man skal strikke resteprosjekt. Men egentlig så vil eg tro at det er brukt regnbuegarn her på disse sokkene pga av alle nyansene, altså garn som er flerfarget 🙂 Trooor eg har litt av det ja MoHaaaa Har i grunnen alltid vært fasinert av striper ja på flere områder, ikkje bare når det kommer til strikking –
Det er liksom så rent på en måte 🙂

Dette er i allefall en nok så grei og enkel sokkeoppskrift for de som vil prøve seg en engelsk sokkeoppskrift og utfordre seg selv et hakk lengre enn ren plankekjøring 🙂
Me har alle mye igjen å lære så hvorfor ikkje starte i dag?

 

 

RAINBOW
Bildet over
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 



Michaela Richter

 

SNAKY
Gratis Oppskrift

 

 

 

* * * *

Ahaaa TAKK for alle oppløftende meldinger og kommentarer på VLOG`en FRA GARNROMMET i går hehe Ja det kunne blitt mye rart ut av det, selv sitter eg jo bare å irriterer meg over alle de nydelige skattene som eg IKKJE plukket frem! Å ja eg vet AKKURAT hvor de ligger hihi

Har t.o.m får tilbud om hjelp til å rydde så det kan skje litt i kjølvannet av den Vlog`en hehe
Vet ikkje hvordan det er for en som ikkje kjenner rommet mitt å begynne å rydde der, men mulig det hadde gått? Det eg gjerne BURDE ha gjort var å pakket ned alle bøkene/permene i de 2 hyllene, ja for eg kunne jo lagt en god del garn oppå der vettu! Hmmm tja, når Ali kommer hjem kan han hente noen esker fra garasjen! Normalt sett kunne eg ha henta de selv, men garasjen vår fungerer slik:

Du åpner borten, går bort i naboen sin hage, tar SpringeFart og HOPPER inn i garasjen slik at du lander helst HELT inderst……Ali begynte å rydde han vettu og me hadde NESTE plass til bilen,
så kjøpte Amira et LASS med Paller for å lage vinkelsofa til terrassen + hun flyttet og ALT hun ikkje trengte + et hav med esker havnet rett inna for porten….Eskene eg trenger henger inderst på veggen!
Noen som kjenner seg igjen i det? Ja at det IKKJE er plass til bilen i garasjen?? Sånn er det her siden eg har tatt begge bodene inne i leiligheten til meg og mitt (Garn+++) haha

Fikk strikket en del i går og det kommer seg virkelig nå altså, spørs om eg kommer meg ned til vrangborda med det garnet eg har så eg HÅPER det eg bestilte kommer nå i begynnelsen på uka 🙂 Men det er ikkje farlig for i mens kan eg jo bare fortsette på COLORIZE (Norsk og Gratis oppskrift)

Gleder meg til i morgen! Da begynner Årets sesong av “Bloggerene” 🙂 Ikkje alle eg liker like godt,
men eg har veldig sansen for Marna og Ørjan 🙂 Kule folk! Veldig jordnære syns eg 🙂

Anyway, siden eg ikkje orket å stå i dusjen i går pga det sørens kneet skal eg prøve meg på en hårvask i det minste i dag! Mulig eg hopper i dusjen etterpå hvis eg ikkje er helt ødelagt haha!
Kan liksom ikkje legge særlig vekt på det vonde så det hadde vært herlig med et badekar akkurat nå! Kjøpte meg ny Shampoo/Balsam her i uka og Mmmmm de skal bli herlige å teste ut, utover DET så savner eg seriøst en real hårvask hos Frisøren min Floke…..NÅ syns eg Ali kan sulle seg hjem haha

Skal parkere meg i stolen etterpå og se ferdig 7. og siste sesong av “The Good Wife”

KOS DEG OG HA EN
DEILIG OG SLØV SØNDAG

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #freepattern #gratisstrikkeoppskrifter #sokker #striper #socks #colorize 

4 kommentarer
    1. Sokker er greit å begynne med på engelsk:)
      Uff, jeg sov alt for lenge i dag. Gårsdagen ble litt ødelagt med en grusom migrene, er enda litt susete, men håper det retter seg snart. Er snart ferdig med FB i en mellomstørrelse. Synes det blir fint:)

    2. Superflotte sokker de øverste 😀 Så videobloggen din og ble litt inspirert til å rydde hahahaha Håper søndagen din blir god <3

Siste innlegg