SOMMER STRIKK FRA ISABELL KRAEMER

 Isabell Kraemer

Jadda, det er snart på tide å få SommerGarderoben på pinnene for hvis været i dag fortsetter blir det jaggu fort vår og sommer! I dag spurtet eg på butikken kl 9 da det begynte å snø! Ja eg var redd me skulle snø inne hehe Ingen fare sola – på skein OG varmte da eg kjørte hjem 🙂 

Denne deilige genseren er virkelig en eg anbefaler! Eg strikket det i dobbel tråd av Rasmilla Luksusgarn på pinne 5 og det er virkelig en lett og herlig sommergenser! Den har en stor V-Hals som gjør den skikkelig sommerlig 🙂

ON THE BEACH
Bildet over
Gratis Oppskrift

 

 

 

 

 


Isabell Kraemer

 

EMERALD
Opp til 125 cm rundt brystet
Strikkes Top/Down

 

 

 

 

 



Isabell Kraemer

 

SUNNY SIDE (UP)
Opp til 110 cm rundt brystet

 

 

* * * *

Ahaaa NÅÅÅ er det VINTERFERIE! Woop & Juhuuuuu

Hvis du er plaget med migrene så vet du hvordan dagen der på er? Selv om du svever på en sky av lettelse føler du deg ved siden av deg selv og temmelig sliten? Der har du meg i allefall, men eg var fast bestemt på at ALT eg skulle gjøre skulle KJAPT i boks! Da det begynte å SNØ(!!) i 9 tiden fikk eg litt panikk så eg fikk på meg skoa i en fart og kom meg i bilen! Her gjaldt det å handle raskt før me snødde inne! hehe FAREN AVVERGET! Da HelgeKosen var i bilen og eg skulle hjem skein sola fra knallblå himmel og den VARMET! Herlig! Den tynne laget med snø smeltet rimelig fort!
Sveipet også innom posten og fikk hentet NavnedagGaven til i morgen + GARN!! garnet skal du få se senere, ja når det passer GoogleKontoen min å laste opp de hersens bilden…%&%¤#”)(%¤

Men vettu hva? Jr “Hyler” på mat og Hamburgerene eg har kjøpt spises snart RÅ
så eg får svinte ut på kjøkkenet å få litt gang 🙂

KOS DEG OG HA EN
VIDUNDERLIG HERLIG FREDAG!
Det skal me 🙂

Go`klem fra ei svevende Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #isabellkraemer #freepattern #strikkeoppskrifter #sommertopper

1 kommentar

Siste innlegg