“COLD WITHOUT YOU” – GRATIS STRIKKEOPPSKRIFT


Tiina Huhtaniemi

Trodde vel EGENTLIG at VÅREN var i anmarsj eg da…..men så feil kan man da altså ta!
Minusgrader OG regn i dag morges…..Rød Trekant som varslet FARLIG kjøreforhold hang over værmeldinga her i vest, jammen glad eg ikkje må ut, ja hvis eg ikkje går tom for kaffi! hehe

Deilige pulsvotter kan du faktisk bruke hele året, i allefall her til lands! Dessuten er jo våren perfekt for slike votter, luner akkurat nok når du er ute å tar deg en tur + at du enkelt kan plukke både Gåsunger og Bjørk! Ja vettu, hvert ENESTE år leiter eg etter Seljetrær…..har søren meg til god å finne det her me bor! Er det tilnærmet utrydda eller?? Bjørka der i mot har me rett utenfor soveromsvinduet så eg pleier å dytte en av ungene ut der for å plukke 🙂 Tiden er inne, ja om det skal bli grønn og fin inne snart 🙂

 

 

Processed with VSCO with c1 preset

Tiina Huhtaniemi

 

COLD WITHOUT YOU
Bildet over

 

 

* * * *

Straffen for å legge seg tidlig er at man våknet søren meg lenge før fuglene, ja sånn i halv 6 tiden er helt passe….NOT! Ikkje i feriene, men eg orker ikkje rangle så da blir det senga da! Klarte å ligge
og duppe en stund til, men kvart på 7 meldte kaffitørsten seg og fikk på meg pysjen 🙂

Som sagt var det frost ute og terrassen lå speilblank og det reget! Kan tull e det egentlig??
Hadde i grunnen veldig lite bry med det siden eg ikkje trenger å gå ut i dag, ikkje som eg vet om
i allefall! Satser på at INGENTING uforutsett skjer verken på den ene eller andre måten!

Har nå i det minste fått til å vaske håret, stelt meg og pakket meg inn i ullteppet og jammen meg har eg også strikket hele 2 striper på Tunika`en min 🙂 Den burde jo for lengst vært ferdig, men men 🙂

Jr sover ennå og eg har sittet å sett spenningsserien “Homeland” og eg koser meg etter beste evne men dyyype innpust inni mellom 🙂 Prøver å ikkje tenke på noe, men eg er veldig spent på hva legen kommer til å si i dag! Håper virkelig at det er noe som lett kan løses 🙂

Håper du også har en Bra dag og at formen din er på plass? Jammen glad det er vinterferie her
i huset! Kjipt å ikkje være i form, men glad for at eg har muligheten til å være hjemme 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIG DAG 🙂

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #pulsvotter #mittens #hønsestrikk #massefarger #myemønster

5 kommentarer
    1. Krysser fingrene for at de får orden på deg igjen snart. Ikke mye kjekt å slik over tid.
      Her er det surt og kaldt med vind og regn. Gjør seg med pulsvarmere da 🙂
      Ha en fortsatt god dag 🙂

    2. Håper du snart er i form igjen. Alle gode tanker og ønsker til deg. Sender deg en stor god bedringsklem.❤❤ Hilsen Torhild

    3. Tenker på deg.
      Varm klæm på vei over fjellet.
      Utrolig fine Pulsvanter du viser fram idag.

Siste innlegg