LUKSUS GARN – ET NØDVENDIG ONDE

Mmmm kan tro nøstemaskinen og eg har koset oss idag, ja eg digger å nøste opp å få en kurv full av slike nøster! Hvem liker ikkje det liksom? Litt luksus må man da virkelig kunne unne seg i hverdagen
Eller, er det virkelig noe som heter Luksusgarn?? Hva er det da?

Er det basert på Pris? Utseende, ja hvordan det er nøstet eller hespet opp? Ja for tro meg,
en virkelig lekker hespe kan få den sterkeste til å stønn av begeistring! Det er ikkje der med
sagt at det er den dyreste! Visste du det??

 

 


Ingen kan si at dette ikkje er et nydelig syn? Ja en skikkelig invitasjon til overproduksjon av kreativitet!
For MEG er dette ren skjær LUKSUS! Nydelige nøster oppi en NY kurv! Ja selvfølgelig bare MÅTTE eg innom Nille å plukke med meg en på vei til postkontoret! Faller seg helt naturlig når man midt på en onsdag blir tvunget til å etablere en NY Turnus-Gruppe! Er liksom ikkje måte på!

Du kan si det sånn at eg skal virkelig kose meg med dette garnet, planen er at det skal bli….

 

 


Isabell Kraemer

….DENNE jakken! Jepp, eg har nok en gang blitt forelsket!

Dette må vel da bli en Luksus Jakke etter hvert? Ja, eg mener, eg bruker jo LuksusGarn! Men hva som ER LuksusGarn er opp til den enkelte! Noe som er luksus for meg er gjerne ikkje det for deg, men ÈN ting eg forbanner meg på……Vettu hva DET er?? Ja at PRISEN har svært lite å si på i hvilken kategori garnet havner i! Eg har valgt et garn som EG liker og eg liker mye forskjellig, dette garnet er veldig holdbart, 100 % ull så jakken blir lun og god og eg er sikkert på at jakken kan komme til å leve EVIG! Knall bra kvalitet! Jepp, det er jo tross alt Luksus garn!

Tenker du er veldig nysgjerrig nå? Ja på hvilket garn eg har snopet meg?? hehe
Garnet finner du HER!
 


* * * *

Vår inne og snøstorm ute! HA! Hvor ble liksom våren av?? Heldigvis er det meldt 7 grader igjen
i morgen så eg håper dagen i dag bare er et krampetak fra værgudene 🙂

Jr sprang nettopp ut av døra og skulle på Bowling med klassen og denne gangen sitter han på med foreldrene til noen klassekamerater i gata 🙂 Det vil si det blir nok Me-Time tid nå 🙂 Har blitt mye av det i det siste, ja nesten sånn overdose! Skal bli godt å få Ali hjem!

Har i grunnen ikkje blitt så mye strikking ennå i dag! Nei dette ble en sånn skikkelig Surredag med flere planer og lite som ble gjort, men nå inntar eg kwellsroen og satser på å få gang på pinnen 🙂
Kanksje eg tar meg en litt dypp her i stolen først? Kjenner at øyenlokka er litt tunge hehe

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE KWELL 🙂

 

 

 

 

Go`klem fra ei litt trøtt Vibbedille 🙂

#strikk #garn #yarn #luksusgarn #kvalitetsgarn #luksusihverdagen #herlighobby

3 kommentarer
    1. Å den jakken er så utrolig fin.
      For ikke å snakke om garnet da!
      Blir varm bare av å se på det.
      Fantastisk å strikke med og det varmer så godt. Skal tru om du ikke har leda med ut i fristelse her.. jeg har en del garn fra Riga her ….
      strålandes kveld 😀

    2. Det luksusgarnet har jeg strikket mye i. Alltid fornøyd med resultatet også:)

Siste innlegg