RILLER TIL DEN LILLE – KOSELIG STRIKKEDESIGN

Julie Partie

Tenk deg at du finner frem det tjukke myke garnet du har spart til noe spesielt, ja det “bløte” garnet som bare er helt perfekt til hjerteknuseren, du tryller frem de halvtjukke favorittpinnene og åler deg godt inn i sofakroken: KOSE TID! Ahaaa disse designene er helt perfekt for kvalitetstid med terapi for sjela!
Skal love deg, du kommer slettes IKKJE til å angre! Å nei, det er ikkje noe problem å strikke på tykke pinner til de aller minste, ikkje så lenge garnet er mykt og godt! Det blir drømmeplagg å dulle den lille i, ja selv en nybakt mamma kommer til å bli sjalu 🙂 Det er FREDAG så slå deg litt løs!

 

 

JULES
Bildet over
Str 1-18 mnd// 2-4 år

 

 

 

 

 

 

Julie Partie

 

LIL SHEPHERD
Str 1-12 mnd// 2-10 år// S-M-L

 

 

 

 

 

 

Julie Partie

En klassiker som bør befinne seg i en hver babys garderobe! Alle de små i min familie og omkrets har en slik og da har eg som regel spandert noe ordentlig deilig garn 🙂

 

 

LIL KIMONOS
Str Newborn – 24 mnd

 

 

* * * *

Pju-Hu…..*Puster lettet ut* – Kom jammen i havn med nok ei uke! JuHuuu

I dag skal Ali gå på Service Kontoret ang hjemreisen sin og eg håper virkelig det går knirkefritt og han han får en bra returbillett neste uke 🙂 Han har returbillett, men skal bare endre tidspunktet 🙂 Han må også kjøpe et par ekstra kolli!!! Hvem sier at det er kun damene som bedriver SHOPPING!?? *ler*

Jepp, han har shoppa litt til oss alle 3 + han skal kjøpe slik som 1 kilo nykverna arabisk kaffi, te, et par kilo Halom (Beste osten EVER), diverse nøtter og frø, sjokolade, karameller av det arabiske slaget
og me har alle våre favoritter 🙂 Han har visst nok kjøpt en del sko!! Vet at han har kjøpt
Orginal Superstar Adidas til meg og Amira JuHuuu + en del sølv til Amira, noe hun ønsket seg 🙂


Ja og noe eg GLEDER meg til å vise deg er et par arabisk kjoler-Abaye! Eg har en del av de fra før, men ingen som eg kan “krype inn i”, skjønner? Eg “bestilte” noe med A-fasong slik at eg kan dra kjolen rundt meg når eg sitter – KOSEkjole! Deilige å slippe inn i etter en dusj kan du tro 🙂
Nå gjenstår det bare å se om han skjønte hvilken kvalitet eg ville haha
Han har sendt bilder så ja, de var absolutt lekre 🙂 Gleder meg 🙂

Det er så deilig når det er fredag og eg allerede har hentet hjem HelgeKosen! Gjorde jo det i går, men eg klarte jo å glemme noe viktig: KAFFI! Er vant med at me alltid har en eske med kaffi på boden,
men siden me kjøper kaffi`en vår på Kiwi og den er nå stengt pga oppussing må eg kjøpe på Rema noe eg ikkje er vant med lengre….derfor MÅ eg altså likevel på butikken i dag, ja og så må eg hente
Paracet på apoteket….Jaja overlever vel en kjapp tur på senteret 🙂
Det er jo fredag så eg kan gjøre det i Slow-Motion! hehe

Du da? Planer for helga eller?? Eg kjenner virkelig det klør etter å tur faktisk! Savner den tiden da eg gjorde, men så var det den der halsen som begynte å tulle og eg har siden operert 2 ganger….
Ikkje lett å gå tur og PUSTE med store hevelser i halshullet! Føler eg er noe “tett” nå i ettertid
og merker når me er på tur at det er liksom “smalt” å puste, skjønner?
Ahaa
men det skal bli herlig å ta seg en spasertur på ei lang strand igjen!
Kanskje eg kan lufte den nye tunika`en min når den er ferdig!??

KOS DEG OG HA EN
DEILIG FREDAG!

Go`klem fra ei HelgeKlar Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #kosestrikk #babystrikk #barnestrikk #koseplagg #kvalitetstid #terapiforsjela #fredag #helg

2 kommentarer

Siste innlegg