STILIG OG KLASSISK – LEKRE STRIKKEDESIGN


Jutta Von Hiterm Stein
 

Dette er jakken om du skal på……Hmmm la meg se, JA, hvis du f.eks skal på et intervju, et møte, en date, bursdag, ja You Get The Picture ikkje sant?? Knall stilig jakken om eg kan si det mildt, sjekk de snitta da!?!? Med denne er du virkelig kledd og stilig! Helt riktig og garantert tidløst!

Det liker me jo vettu, ja, jo lengre et plagg overlever i skapet jo bedre, spesielt om man faller
pladask i utgangspunktet! En klar Basic Favoritt!

 

 

 

WALK THE CUMBRIA WAY
Bildet over
Opp til 133 cm rundt brystet

 

 

 

 

 


Jutta Von Hinterm Stein

 

Denne også! KNALL stilig! Til denne er det også tipset om KORTREIST garn! Jepp, du kan f.eks strikke den i Karisma eller Cotton Merino fra Drops 🙂 How Nice!

 

 

HOME BASE
Opp til 124 cm rundt brystet

 

 

* * * *

Du milde måne eg er GLAD for at eg gjorde som vanlig i år som alle andre år; Eg DROPPA Grand Prix!
Leste gjennom oppdateringene på Facebook og skjønte vel egentlig ganske fort at eg sparte meg selv for en del flau lidelse!?!? Nei, Grand Prix er ikkje det det en gang var….ja sånn på `70-`80 tallet!
(Mulig grunnen til at det var et høydepunkt var mangel på andre kanaler enn NrK!?!)
Eg mener, eg har t.o.m vært på Grand Prix Finalen den gang den var i Idretts Hallen her i Stavanger sånn midt på `80 tallet! Hadde det skamkjekt og Mia Gundersen stilte opp i rød Voksduk og Kjetil Stokkan sang “Romeo” i ROSA dress – Ja DET var seriøst tider det! *Arkivert under Gode Minner*

Eneste eg i grunnen lurer VELDIG på er; Hva søren gjorde Kristian Valen der?? Gikk han feil eller??

Back to planet earth; Kan tro det var DIGG å legge seg i går! Eg, eller rettere sagt me sover ALLTID med vinduet åpen bare det er varmere enn 10 minus ute, i går var det der i mot på + siden, men kan tro det PLASKA ned ute! Finnes det noe mer nydelig enn å bli dusset i søvn av den lyden!??
Tja, ok, det er ganske nydelig å våkne til fuglekvitter også, men det er alltid så forbanna tidlig!
Ahaa men det å sovne til regn er vel bare helt skjønt!?! I allefall så sovna eg rimelig kjapt for eg klarte
å sitte oppe til litt over midtnatt iallefall, men eg sliter virkelig! 2 mnd i skikkelig A-Menneske rollen har virkelig satt sine spor, det må eg si; Det skal bli godt å få Ali hjem nå:)
Det kan jo fort bli en vane det der, ja og stå opp kl 6!!

Planene for dagen er bare å nyte denne dagen med kuling og spredte regnbyger og lade opp til SISTE uka alene og glede seg til at alarmen IKKJE skal kime for mine ører neste mandag kl 6! DEILIG!

Lurer ennå på HVA eg skal lage til middag på fredag når Ali kommer?? Hva i alle dager kan frister når han har spist ALLE sine barndomsfavoritter i over 2 mnd?? hehe Tror eg må ta en alvorsprat med han!
Kanskje eg rett og slett bare svinger opp med “Fredags-Taco”?? Det har han GARANTER ikkje
spist hjemme i Beirut i allefall! hehe

KOS DEG OG NYT
HELE SØNDAGEN! DET SKAL EG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knit #knitting #vonhintermstein #stiligjakke #klassisk #stilrent #lekkert #strikkeoppskrift #pattern

4 kommentarer
    1. Hei. 🙂 For noen nydelige jakker og mye fint her. Jeg skulle gjerne har hatt oppskrift til de der strikkejakkene,i sær den blå,men går det an å kjøpe oppskriften her ? med vennlig hilsen Ragnhild Grytemark.

    2. Ragnhild Grytemark: Hvis du klikker på linken under bildet av den blå jakken (Store bokstaver) så kommer du dit hvor du kan kjøpe oppskriften 🙂

    3. Hei
      Er det en enkel måte og oversette oppskriften til norsk på?
      Mvh. Inger-Lise Larsson

    4. Inger Lise larsson: Begynn med å oversett forkortelsene så er du langt på vei 🙂 Du kan legge inn forkortelsene på YouTube f.eks og du får en forklaring. Det ligger også ordliste på garnstudio og hos Rowan

Siste innlegg