PUPPETS – KNALLKJEKT FOR STORE OG SMÅ


A La Sascha

Jammen har eg både strikket og heklet masse hånddukker opp gjennom og det er alltid like populært, ja både blant de store og ikkje minst de små! Supre gaver og overraskelser 🙂

Lag et dukketeater i stua eller hagen og poden kan virkelig koselig og leke med fantasien 🙂
Ta de litt gammeldagse leken tilbake!

 

 

UNICORN PUPPET
Bildet over

 

 

 

 



A La Sascha

 

DRAGON PUPPET


A La Sascha

 

FOX PUPPET

 

 

* * * *

Hva er i grunnen vitsen med å lære seg selv til å si NEI når du likevel blir manipulert til å gjøre det likevel?? Eg blir så provosert, ja for mine dager/gjøremål blir søren ikkje respektert like mye som andre sine! *Sur* Mandag og torsdag er de travleste dagene for meg i uka og eg har tydelig gitt beskjed om at da må eg forholde meg til det EG skal, likevel blir man presset til noe mer….

Hvorfor vises det forståelse for at andre har mye de må gjøre,
men det eg skal gjøre er ikkje like viktig??

Er eg DUM eller bare mindre viktig!??

Går å tar meg ei PERA eg!

Men DU, ja du må kose deg og ha en herlig mandag, det skal eg også, men ikkje før etterpå…

NYT DAGEN!

Go`klem fra ei litt Pisst Off Vibbedille 🙂

#crochet #hekle #puppets #handpuppets #hånddukke #toy #leke #dukketeater #patter #hekleoppskrift

2 kommentarer

Siste innlegg