SMÅ CARDIGAN – DANSK DESIGN – NORSKE STRIKKEOPPSKRIFTER

PetiteKnit

Det er nå et faktum: Eg er langt inni BabyBobla! Ja det er neste som eg kjenner det i eggstokkene, Åååå den som bare var 10 år yngre…sukk…jaja, den tia er nok over gitt, derfor er eg så takknemlig for hver og en av de små som popper opp rundt omkring 🙂 Skikkelig KOSELIG 🙂 Når eg føler eg har kontrollen på den buksa til meg selv (!!!) skal eg nok få et lite prosjekt på pinnene, ja for vettu??
Eg har kun 1 prosjekt i Baby/Barne TurnusGruppa mi og sånn kan eg da slettes ikkje ha det!

Det ligner ikkje meg på en flekk så det gjelder å få i gang litt ACTION! Eg har temmelig mye
Holst Supersoft så eg må nok strikke noe lett, lekker og tøft vil eg tro 🙂 Trym (Sjarmøren) begynner på skolen i august! HJELP hvor ble DE åra av!?? Han trenger nok noen gensere til det vil eg tro 🙂
+ at lillesøsteren, Alma, skal vel etter hvert i barnehagen og ALLE vet at DER trengs det ull!
Så ja, den Baby/BarneBobla kan nok var ei stund 🙂

Men anyway, her har du altså noen skjønne jakker og ei selebuksa som du lett kan Znappe til deg:

 

 

 

CARL`S CARDIGAN
Bildet over
Str 3 mnd – 7 år
Norsk oppskrift

WILLUM`S OVERHALLS
Samme bilde over
Str 2 mnd – 24 mnd
Norsk Oppskrift

 

 

 

 

 

 

PetiteKnit

 

ANKER`S JACKET
Str 3 mnd – 8 år
Dansk oppskrift

 

 

 

 

 

 


PetiteKnit

 

ANNA`S SUMMER CARDIGAN
Str 9 mnd – 7 år
Norsk oppskrift

 

 

 

 

* * * *

Jammen midt i uka allerede!! SWOSJ! Dagene flyr avsted og snart er det helg igjen! Klarte å komme meg tidlig ut av dynene igjen i dag for eg har litt som skal gjøres kan du si: Siden eg skal til legen i dag svinger eg innom Biltilsynet med noen papirer på bilen først, etter legen henter eg Jr og da er planen at me muligens skal ut på Kvadrat (Kjøpesenter) en kjapp tur!

Da Jr startet i 9. klasse inngikk me en avtale om at han skulle få 500 kr for hver 6`er han fikk. I dag får han resultatet på et temmelig stort prosjekt og får han en 6`er skal eg kjøre han til GameStop hvor han skal kjøpe PST3 🙂 Han har PST4, men han savner 3`eren fordi da kan han spille noen av favorittspilla sine! Vet det er delte meninger om å betale for karakterer, men til nå fungerer det meget bra hos oss.

Jr og eg var også på konferanse i går hos hovedlærer og en faglærer, det var overhodet INGENTING
å sette fingeren på, han har heller ikkje dette året en eneste anmerkning og karakteren er supre, så JA,
han fortjener ABSOLUTT å Cashe inn litt fortjeneste 🙂 Gjør det med glede 🙂

Grunnen til at me ikkje premierer 5`like mye er fordi DA hadde me blitt ruinerte! hehe Det har vært flere uker hvor han gjerne har fått både 3-4 og 5`ere og da har han fått noe gøy som f.eks et spill eller en kino etc som “premie” til helga 🙂 Som sagt, dette funker for oss 🙂

Men nå er det på tide å få fart på dette kråkereiret av nyvaska hår eg har + ta meg en dusj 🙂
I dag skal eg bruke den nye Still  Light`en min! JuHuuuu Det er meldt SOL så da passer det flott 🙂
Tunika`en er en skikkelig Gla`kjole og du kan se den HER

KOS DEG OG HA EN
HERLIG DAG!

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #knitting #danskstrikkedesign #norskestrikkeoppskrifter #babystrikk #barnestrikk #cardigan

2 kommentarer

Siste innlegg