DEILIG SOMMERSJAL – OPPSKRIFT


Laura Aylor

Her kan du virkelig lage et sprudlende sjal av f.eks all Opal`n du har i Garnhylla de! Eg har strikket flere slike småsjal som er veldig tøffe å knyte litt løst rundt halsen over bare ei T-Shirt når
temperaturen tillater det 🙂 Kjapt greit og enkelt 🙂

 

SUMMER CAMP
Bildet over



 

I dag skinner virkelig sola og viser seg fra sin beste side og eg har innviet den Nye Tunika`en min! JuHuuu blir jo i så godt humør av denne kjolen vettu og kjekt når man får komplimenter 🙂

Er bare hjem om en tur før me skal hente Jr og kjøre ut på Kvadrat 🙂
Har vært hos legen og for en gang skyld var det bare VELSTAND å høste! (Etter forholda da) Men ingenting å peke på + at nye medisiner er bestilt på apoteket så det meste er i boks 🙂

Senere kommer Amira så da får eg fylt opp den “kontoen” også! Alltid like herlig 🙂

Når me så kommer hjem er det bare å svippe av seg kjolen, ta på pysj og installere seg i Go`stolen etter en vel gjennomført dag! Kn neppe bli bedre enn det 🙂 I morgen skal den den NYE bilen på verksted!!! hehe Skal bare ha en Sjekk og skifte ett par gummi`er så er alt TippTopp 🙂 Sånn kan man like og eg må bare si meg MEGET fornøyd 🙂 ENDELIG litt Medgang!

Sånn utover dette har me i grunnen noen VELDIG store ting i gjære, kan ikkje fortelle så mye ennå, men eg skal love å holde deg oppdatert når tiden er inne! På mange måter går me en spennende vår og sommer i møte 🙂 *Svever litt på en sky her eg sitter* Helt ærlig!?? Dette syns eg virkelig me fortjener etter så mange år som har vært rimelig tøffe til tider 🙂

Nå må eg nesten svinge meg litt her for nå skal me snart ut døra 🙂

KOS DEG OG HA EN
HERLIGE ETTERMIDDAG 🙂

Go`klem fra ei Glad&Fornøyd Vibbedille 🙂

#strikk #strikking #Knit #knitting #pattern #strikkeoppskrift #lauraaylor #engelskoppskrift #shawl #sjal #sommersjal

2 kommentarer

Siste innlegg