DRA MEG I FLETTA! -NYDELIGE STRIKKEOPPSKRIFTER


Sarah Cooke

Noen ganger er det bare noen fletter som skriker høyere enn andre og disse er i den kategorien!
Sett så lekkert og delikat? Det er slettes ikkje vanskelig å strikke + det er nydelige gaver 🙂
Spandert noe godt garn og du har et bare luksus votter 🙂 Disse kan du fint strikke i Tynn Alpakka 🙂

 

 

FARMHOUSE MITTS
Bildet over
One Size

 

 

 

 

 

 



Sarah Cooke

Har du på deg slike sokker spiller det slettes ingen roller hvor du måtte slenge beina! Helt seriøst!

 

COVE SOCKS

 

* * * *

Selv om lysten til å dra inn til Stavanger i “Gamle”bilen var totalt fraværende ble det en fin tur!
Sola skinte og det var nydelig i parken 🙂 Har prøvd å lagt ut noen Snap, men de vil ikkje publiseres! Slenger ut noen typiske ByBilder som eg tok i steden for!

Det er NESTEN som man kan øyne en GRØNN skygge over trærene! Ser du det også??
Nå er det jammen ikkje lenge før man ikkje ser Domkirka gjennnom trærene!
Ååååå måtte bare dette være holde seg!

Ang veksling så gikk det totalt knirkefritt hos Forex Bank inne i Stavanger – Helt Genialt 🙂
God og hyggelig service var det også 🙂

Nå sitter me egentlig bare på “vent”, den nye bilen er som sagt på en liten service og eg liker ikkje
å “vente” hehe Fikk også melding fra apoteket at medisinen min var ankommet så da må eg nesten hente den også, plukker opp Jr i samme slengen. Senere skal Jr på trening og det ser ut for at Hafrsfjord Turen faller bort til fordel for noe annet 🙂 Skal nemlig ut å se på noe gøy, går den i boks skal eg vise deg her på bloggen om noen dager 🙂 OFF det blir mye styr her hjemme da, men skikkelig deilig etterpå 🙂 Noe me virkelig har hatt lyst til LENGE, men ikkje orket!

Ali har virkelig fått en skikkelig energiinnsprøytning hjemme i Beirut så han er høyt og lavt, fixer
og trixer! Skulle jo tro det var 28 år han var på tirsdag, men så sier de jo at arabiske menn bare blir bedre og bedre med alderen hehe Lover jammen godt dette her 🙂

Tja, kanskje eg bare skal ta å strikke litt i denne ventetiden?? Man blir liksom på en måte veldig Utålmodig av sånn og det var helt grusomt å kjøre gamle bilen! Snakk om å venne seg fort til en annen bil hehe Nå kjente eg virkelig hvor “syk” den er hehe

Eg nærmer meg kneet på buksa så eg rykker stadig opp og frem 🙂

 

 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
TRIVELIG OG KJEKK ETTERMIDDAG

Go`klem fra ei Utålmodig Vibbedille 🙂

#strikk #knit #mitts #mittens #pulsvotter #strikkeoppskrifter #kabelstrikk #pattern

6 kommentarer
    1. Hei
      Jeg er en ivrig leser av bloggen din og da du fortalte om strikkekafeen på tirsdag fikk jeg lyst til å prøve det. Spennende for jeg har aldri vært på strikkekafe! Kan du forklare litt nærmere hvor det er? Heldigvis bor jeg i nærheten, på andre sida av brua, på Sunde.
      Fortsatt fin dag!
      Hilsen Sigfrid

    2. Sigfrid: Så GØY!!! 🙂 Du kjører da altså over brua, følg veien og sving inn til høyre i rundkjøringa v/Shellstasjonen. Følg veien forbi Rema, når veien går nedover en liten bakke svinger du inn til venstre i bunn av bakken. Oarker der hvor det er parkering. Så er det bare å gå utover den smale veien foran husene (Du har da havna og sjøen på høyre side) Følg veien HEEEELT ut til du kommer til ei brygge med en Hvitt sjøhus som det står KYSTKULTUREN på. DER holder me til 🙂 Det er kafè på førstkommende tirsdag.

      Eg satser på å gå selv (Satser på en god dag) så da kan du plinge meg om du vil så kan eg vente på deg på brygga 🙂 93 89 92 25

    3. Å du verden, fletter er det vakreste som finnes.
      Vakker by du bor i, postkortbilder.
      Så spennende med nyheter i vente.
      Jupp disse araberne blir det ;o)

Siste innlegg